We zijn aan het overstappen op Outlook/Exchange vanaf Lotus Notes. Nu hebben we in Notes een agenda voor de hele afdeling. Hierin kunnen we items op naam zetten, eigenlijk aanvinken wie welke taak gaat uitvoeren. Verder kunnen we ook een 'tag' voltooid eraan hangen, erg makkelijk voor het overzicht.
Nu willen we graag net zoiets in onze gedeelde outlook agenda.
Met name de volgende twee dingen:
- toewijzen van een afspraak aan 1 of meerdere personen
- status van de afspraak bepalen.
Op dit moment kan ik alleen vinden dat je taken kan toewijzen aan personen, deze zou je dus ook in de agenda moeten kunnen zetten. Dan lijkt het aardig op wat we willen. Maar kun je taken dan ook toewijzen aan meerdere personen zoals afspraken/vergaderingen? Verder kun je wel een afspraak aan een categorie hangen, maar hier zie je in de agenda dan niets van. Labels zijn op zich wel een mogelijkheid maar dan moet je zoveel verschillende kleurtjes bedenken voor alle verschillende personen: 5 man (4 man, 1 vrouw
), 1 voor gezamelijk, iets voor extern, en hoe doe je dat dan als 2 man iets samen doen.
Zou er een tooltje zijn voor dit soort extra dingen of wordt het VB prutsen? En kan dit dan in VB? (Lang geleden dat ik dat gedaan heb....)
Nu willen we graag net zoiets in onze gedeelde outlook agenda.
Met name de volgende twee dingen:
- toewijzen van een afspraak aan 1 of meerdere personen
- status van de afspraak bepalen.
Op dit moment kan ik alleen vinden dat je taken kan toewijzen aan personen, deze zou je dus ook in de agenda moeten kunnen zetten. Dan lijkt het aardig op wat we willen. Maar kun je taken dan ook toewijzen aan meerdere personen zoals afspraken/vergaderingen? Verder kun je wel een afspraak aan een categorie hangen, maar hier zie je in de agenda dan niets van. Labels zijn op zich wel een mogelijkheid maar dan moet je zoveel verschillende kleurtjes bedenken voor alle verschillende personen: 5 man (4 man, 1 vrouw
Zou er een tooltje zijn voor dit soort extra dingen of wordt het VB prutsen? En kan dit dan in VB? (Lang geleden dat ik dat gedaan heb....)
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun