2.1 speakersysteem voor de woonkamer

Pagina: 1
Acties:

• Lev
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-02-2018

Lev

Oldskool Tweaker

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb in mijn woonkamer een HTPC staan waarvoor ik een 2.1 speakersysteem wil aanschaffen om voornamelijk muziek mee af te spelen.

Op mijn werkkamer heb ik een Logitech Z-2300 setje waar ik zeer over te spreken ben en qua geluidskwaliteit is dat meer dan voldoende voor de woonkamer. Helaas heeft dit setje vrij korte kabels, geen afstandbediening en geen mogelijkheid om de TV er op aan te sluiten.

Wat ik zoek is een 2.1 speakersysteem dat qua geluidskwaliteit vergelijkbaar is aan de Z-2300 maar voldoet aan de volgende eisen:

-smaakvol design
-afstandbediening
-TV op aan kunnen sluiten (stereo tulp stekkers)

Zelf heb ik al de Altec Lansing FX6021 op het oog die hieraan voldoet maar weten jullie misschien nog andere systemen die wellicht interessant zijn?

Alvast bedankt,

Reinier

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:46
Kun je motiveren waarom je 2.1 wilt terwijl je het name voor muziek zult gebruiken. Ik denk dat een 2e hands stereo versterker en twee goede 2e hands boxen een stuk beter zal klinken met muziek.... :Y

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:18

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Dat denk ik ook. }:O

Maar als je voor een 2.1 setje gaat kun je de kabels gewoon langer maken.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• Lev
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-02-2018

Lev

Oldskool Tweaker

Topicstarter
Het gaat gewoon om gemak eigenlijk.
Ik heb al zoveel A/V spul dat ik geen zin heb om nog een versterker met speakers te kopen.
Ik heb boven een bioskamer voor al het gamen en filmkijken.
Daar komt bij dat de kans bestaat dat ik binnenkort een nieuwe A/V receiver koop met HD audio mogelijkheden voor mijn bioskamer.

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11-2025
Lev schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:09:
Het gaat gewoon om gemak eigenlijk.
Ik heb al zoveel A/V spul dat ik geen zin heb om nog een versterker met speakers te kopen.
Ik heb boven een bioskamer voor al het gamen en filmkijken.
Daar komt bij dat de kans bestaat dat ik binnenkort een nieuwe A/V receiver koop met HD audio mogelijkheden voor mijn bioskamer.
Ideaal toch, dan kan de oude receiver mooi naar de woonkamer verhuizen ;)

Persoonlijk ben ik ook niet zo'n fan van TV via een computer 2.1 setje, ik zie mezelf hier nou niet het 8u journaal mee kijken maar dat is persoonlijk. Als je het 2.1 setje alleen voor je htpc gebruikt kan je ook denken aan een mce-remote. Kabel zijn idd makkelijk te verlengen, en ik heb me niet verdiept in de Z-2300 maar kan je niet van jack naar tulp gaan ofzo?