Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de vista installatie start, krijg ik na 10 seconden deze volgende melding:

Configuratiesets worden alleen ondersteund als de Windows-installatie vanuit
Windows PE wordt gestart.

Ik heb dit al eens gehad, en toen had ik gewoon een instelling in
windows xp gewijzigd, en toen liep de installatie wel gewoon door.
Iemand, Help?? :9 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:36

wontcachme

You catch me? No you wont

Start je de installatie op via windows of via de dvd tijdens het opstarten? Via windows, zo ja: probeer opnieuw op te starten en daarna opstarten vanaf de dvd

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lukt wel, maar er moet zo ook een oplossing zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet een install doen door via de DVD op te starten. Geen upgrade zoals hierboven aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook niet onbelangrijk gezien je weinig info geeft:

Afbeeldingslocatie: http://media.arstechnica.com/journals/microsoft.media/ms-vista-upgrade-path.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ksnap niet, waarom nou niemand mij zegt hoe ik dat in windows zelf kan doen:S ik weet zeker dat dat ook kan, want ik wil hem op men ext HDD zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:36

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:52:
ksnap niet, waarom nou niemand mij zegt hoe ik dat in windows zelf kan doen:S ik weet zeker dat dat ook kan, want ik wil hem op men ext HDD zetten
Het zou al helpen als je dat gezegt had, aangezien onze kristallen bollen voor onderhoud zijn bij gokmaareeneindweg.inc.

Welke vista wil je uberhaupt installeren? Retail, oem, upgrade?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Pagina: 1