Miu heeft een zeer ongewoon toestel aangekondigd; een ware alleskunner, de HDPC (Hybrid Dual Protable Computer). Aangezien dit apparaat in Juli al uit komt op de Koreaanse markt leek het me nuttig er alvast een topic aan te wijden.

Sommige vinden het niet 's werelds mooiste apparaat maar de specificaties mogen er wezen, de kleine baksteen van 163x67.24.5mm bevat o.a.
Linkjes:
Een kleine Fotocollectie
Nieuwsbericht van tweakers.
Wat mij persoonlijk vooral interesseert is wat de mogelijkheden zijn wat betreft import (zeker gezien de telefoonfunctie/simlock wat erop zou kunnen zitten). Want op die manier heb je natuurlijk voor een laag bedrag een hele mooie telefoon (vooral aan de binnenkant
) Laat je mening/interesse horen, ik zal de startpost aanpassen zodra er meer info is.

Sommige vinden het niet 's werelds mooiste apparaat maar de specificaties mogen er wezen, de kleine baksteen van 163x67.24.5mm bevat o.a.
- Scherm: 4-inch touch screen (800x480p)
- Hardware qwerty toetsenbord
- 200 mhz ARM processor + een 500 mhz via processor (1 ghz is optioneel)
- 4 GB ddr ram en een 60 gb hdd (of een 4gb ssd)
- Wifi b/g, Bluetooth, GPS (optioneel), Usb
- 3 Megapixel camera (5 mp is optioneel)
- De li-ion batterij houdt het 7 uur vol (of 90 uur op stand-by)
Linkjes:
Een kleine Fotocollectie
Nieuwsbericht van tweakers.
Wat mij persoonlijk vooral interesseert is wat de mogelijkheden zijn wat betreft import (zeker gezien de telefoonfunctie/simlock wat erop zou kunnen zitten). Want op die manier heb je natuurlijk voor een laag bedrag een hele mooie telefoon (vooral aan de binnenkant