Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CVS] CVSNT inloggen?

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben CVSNT aan het installeren maar loop tegen een probleem aan:

Zodra ik een sserver-user aanmaak en deze map aan een bestaande XP-user, krijg ik bij inloggen met dit nieuwe account de volgende foutmelding:

Fatal error, aborting.
cvs [login aborted]: cvsuser: Switch to user failed due to configuration error
Contact your System Administrator.

Mijn systeem is een XP SP2 op x64. De betreffende XP-user heeft alle rechten op de repository.

Iemand?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat heeft dit met PRG te maken? Waar hoort mijn topic?
Ik zou wel een move naar het juiste forum willen doen, maar daarvoor zou je topic aan een aantal vereisten moeten voldoen en die mis ik compleet: heb je al gezocht? Iets gevonden? Al iets geprobeerd? Wat werkt(e) er niet aan de oplossingen die je vond? (of misschien deze?)

Je bent van harte welkom om een nieuw topic te openen (in het juiste forum) maar zorg dan wel dat je ons voorziet van zoveel mogelijk info zodat we dat niet in de eerste 18 replies uit je hoeven te trekken of met oplossingen aan moeten komen kakken die je al lang en breed geprobeerd hebt maar die niet werken ofzo.

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 27-03-2008 02:42 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.