Toon posts:

[MSN]contact kopieert steeds delen sigs van andere contacten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er staat een contact In mijn MSN-lijst, die ik overigens niet ken of spreek, ooit toegevoegd maar toen weer verwijderd,
die wisselend precies dezelfde persoonlijke teksten van andere contacten in mijn lijst, Ook in zijn naam heeft staan. Alsof ie ze steeds kopieert. Het lijkt me niet of wel heel toevallig dat hij al mijn contacten ook in zijn lijst heeft staan of kent. Hij woont in Amerika, teniminste dat staat in zijn visite kaartje. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Ik heb het over dat lichtgrijze gedeelte achter een contactnaam, de zg. signature
Hij kopieert (weet ik dus niet zeker) telkens precies dezlfde sigs van anderen en zet die achter zijn naam. Of is het mishcien een foutje van Messenger?

Kan iemand anders middels mijn hotmail adres bv. zien welke contacten ik in mijn lijst heb staan en hunsignatures? Ander kan ik het ook niet verklaren.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 01:00 ]

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 00:53:
Kan iemand anders middels mijn hotmail adres bv. zien welke contacten ik in mijn lijst heb staan en hunsignatures? Ander kan ik het ook niet verklaren.
Volgens mij kan dat inderdaad niet. Het enige dat ik zie is dat hij gewoon je paswoord heeft en hij je wat zit te pesten :/
Bizar alleszins :P

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:10
volgens mij kun je wel ergens aanzetten dat andere je contacten kunnen zien hoor. weet het niet heel zeker.. wel apart idd

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

MSN is geen OS.

Naar Software Algemeen dus.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Bizar indeed.
LeVortex schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:57:
volgens mij kun je wel ergens aanzetten dat andere je contacten kunnen zien hoor. weet het niet heel zeker.. wel apart idd
Ga dat effe napluizen in de opties.

Net nieuw paswoord aangemaakt, kijken of dat vage aanhoudt.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:13
Je kunt je contacten sharen in de nieuwe Windows Live Messenger, misschien dat dat gebeurt is? Daarnaast heeft dat totaal niets te maken met of je je wachtwoord veranderd of niet, maargoed je kunt het inderdaad voor de veiligheid maar beter doen.

Wil je er voor de rest vanaf zijn, blokkeer die gozer dan en kijk wat er dan gebeurt, zonder hem te verwijderen that is.

Verwijderd

Topicstarter
Ikheb em net 'verwijderd' en hij staat nu onder 'non-instant messaging contacts' En nogsteeds kopieert (?) hij stukken tekst uit sigs van mijn contacten.. :D Snap het niet. Weet je ook hoe ik dat kan uitzetten dat 'contacten sharen'? 'k ga zelf ook effe zoeken natuurlijk.

Ben er net achter dat ik de sigs van mijn contacten op spaces wel kan zien. Maar de sigs van de contacten van mijn contacten toevalllig niet. Of die mensen hebben het niet ingesteld of zoiets dergelijks.
Pagina: 1