Er is al redelijk wat Afrikaans voorbij gekomen de laatste weken/maanden Aangezien er weer een tripje richting het zuidelijk halfrond gepland wordt ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de eventuele verbeter punten.
Onderstaande foto's zijn een melange van diverse uitstapjes naar Kenia en Tanzania verspreid over een periode van 6 jaar, waarbij diverse camera's gebruikt zijn (o.a. Canon IXUS v2, Canon IXUS V, Nikon D100 en Nikon D200). Sommige foto's zijn in Adobe Lightroom wat getuned. Met name op het gebied van compositie zijn uw (opbouwende) kritieken van harte welkom (nabewerking doe ik zo min mogelijk).
Oh ja, ik schiet voornamelijk dieren

Onderstaande foto's zijn een melange van diverse uitstapjes naar Kenia en Tanzania verspreid over een periode van 6 jaar, waarbij diverse camera's gebruikt zijn (o.a. Canon IXUS v2, Canon IXUS V, Nikon D100 en Nikon D200). Sommige foto's zijn in Adobe Lightroom wat getuned. Met name op het gebied van compositie zijn uw (opbouwende) kritieken van harte welkom (nabewerking doe ik zo min mogelijk).
Oh ja, ik schiet voornamelijk dieren

[ Voor 22% gewijzigd door BlaTieBla op 27-03-2008 08:42 . Reden: foto's clickable gemaakt met hogere resolutie ]
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0