Wat kijgen we nu. Ik een nieuwe PC opgehaald voor mijn oom. Effuh van binnen kijken. Valt mijn oog direct op de voeding met die met vette sticker '200 WATT' naar mij schreeuwd. wat krijgen we nu? Dit slaat toch nergenst op in een Duron 700 systeem. Er zit een TNT2 in, maar volgens mij gaat ie dat niet houden ... Wat zal ik eens doen? Ik wil MEER Watt. PS: de PC komt van MoreForLess. Meer mensen hier problemen mee??? Of loopt het goed met een 200W PSU. Ik kan het mij niet voorstellen... Grrrrr. Kga maar eens bellen...
Verwijderd
oops er ging even wat mis...
Ze zullen hem in de winkel we getest hebben en als ie werkt mogen ze inderdaad er een 200Watt bijdoen. Ik denk trouwens dat alle Duronsystemen die kant en klaar verkocht worden met 235 watt of 250 watt voedingen verkocht worden. Ze zijn wel gek als ze er een 300Wat voeding bij doen, extra kosten die de winst drukken
Ze zullen hem in de winkel we getest hebben en als ie werkt mogen ze inderdaad er een 200Watt bijdoen. Ik denk trouwens dat alle Duronsystemen die kant en klaar verkocht worden met 235 watt of 250 watt voedingen verkocht worden. Ze zijn wel gek als ze er een 300Wat voeding bij doen, extra kosten die de winst drukken
AMD specifeert als het minimum voor een eenvoudige Duron PC (Micro-ATX, niet te veel componenten) een 145 Watt voeding... 200 kan er dus nog best mee door. Belangrijker is de qualiteit van de voeding.