Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal dagen geleden een MP3 player online gekocht. Oorspronkelijk wou ik een Cowon D2 8GB hebben maar die kost in Nederland nog steeds rond de 220-250 Euro, terwijl de Creative Zen 8GB maar 120 Euro kost. Na heel veel nadenken dus toch maar deze gekocht. Nu heb ik hem hier in zijn verpakking liggen en ik word er niet blij mee. Er komt ook nog eens bij dat hij waarschijnlijk niet met Win2000 werkt en ik eerst een nieuwere notebook met Win Vista an mijn computer aan moet sluiten om musiek op de player te zetten. Ik wil hem eigenlijk niet :(

In de VS kost mijn droomplayer maar $170, maar hoe zit dat met de douane? Hoe geef ik zoiets aan en hoeveel moet ik voor de import betalen? Ik heb wel in het verleden goedkopere spullen via Ebay uit China en de VS gekocht. Ik heb er niet verder over nagedacht en de douane heeft noiet iets gezegd. Maar het risiko om niets te doen is volgens mij te groot aangezien deze player in Nederland zo veel duurder is. Dus hoe werkt zoiets? Hoe zou het met de garantie zitten als ik iets in de VS koop?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom zou hij niet met Windows 2000 werken? Zolang je maar Windows Media Player 10 of 11 hebt mag het geen probleem zijn. Ik heb mijn Zen 6Gb ook op Win2000 aangesloten gehad.

Ik realiseer me trouwens dat dit geen antwoord op je vraag is, maar hopelijk toch een nuttige bijdrage :)

[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 26-03-2008 18:42 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Hi Gambieter,

ja, is een nuttige beidrage. Ik heb heel wat reviews gelezen wat het juist niet met minder dan xp werkte. Maar goed, ik heb deze player in een winkel bekeken en vond hem wel ok, maar nu ik heb hier heb liggen zou ik toch liever de Cowon willen hebben. Het gaat ook niet hoofdzakelijk om de specs, ik vind hem gewoon mooier. Al dat glanzende zwarte plastiek overal vindt ik echt niet mooi... (dat ik zoiets nog eens schrijf O_O)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 19:07 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
sunflowergirl, welkom op GoT :)

Over de afhandeling met de douane kun je het een en ander in de PMD FAQ vinden. Verder zijn er hier een aantal topics over in SG, Het lijkt me verstandig dat je omtrent dit onderwerp eerst zelf eens op zoek gaat, aangezien hier een hele hoop over is geschreven op GoT. Verder hebben dit soort topics geen plaats in PMD, maar horen deze in SG, aangezien er geen enkele link is met PMD, behalve dan het feit dat het geïmporteerde product een PMD is. Omdat je geen toegang hebt tot SG (dat krijg je na 3 weken geregistreerd te zijn en 50 posts te hebben gemaakt) sluit ik dit topic.

Dit topic is gesloten.