(WTF==What The F*ck, want dit gisteren gepost, 1 antwoord gekregen en nu spoorloos). Ik heb sinds vorige week een Asus A7V met Thunderbird 700 en een Matrox G400. E.e.a. was behoorlijk onstabiel bij het spelen van 3D spelletjes. Schijnbaar werd dit deels veroorzaakt doordat ik de VIA 4-in-1 drivers met AGP in de Turbo-mode had geïnstalleerd; het is veel minder erg. Opgelost is het probleem echter nog steeds niet. Zo nu en dan gaat de machine dus op zijn plaat in een spelletje. Het enige dat dan nog werkt is een reset. Soms krijg ik het Windows scherm weer terug (naar keuze nog in de resolutie waar het spel in draaide) maar de muis heeft er dan geen zin meer in. Soms kan ik hem weg crtl-alt-delete'en, maar meestal moet de reset knop eraan te pas komen. Heeft iemand verder enig idee? Het vorige antwoord was in feite "kloten met de BIOS instellingen", maar om een beetje oeverloos te gaan zitten schuiven met instellingen heb ik niet zo'n zin in.
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/Forum4/HTML/007429.html
Dat is hem, zet hem in favorieten, was van lijst af, mijn reactie zat nog in geschiedenis
Dat is hem, zet hem in favorieten, was van lijst af, mijn reactie zat nog in geschiedenis
Dit topic is gesloten.
![]()