Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Gezocht]Programma media file van internet downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Iedereen kent het wel, een site waarop je een filmpje ziet, via windows media player.

Ik wil graag zoon filmpje downloaden.
Is daar ook een programma of manier voor? b.v.b

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het programma StreamDown geprobeerd, maar die werkt niet.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Firefox installeren, en naar plugins kijken(addons) en deze installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik kan ook meteen een nieuwe computerkopen

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Maak dan eens eerst voor je zelf uit wat je wil, en post dan opnieuw.

Je wilt iets, waar een normaal prima antwoord op komt, en dan kom je lekker met een domme reply waar niemand wat aan heeft.

Dus wat wil je nu?
  • Een filmpje van een website downloaden
  • Een nieuw PC kopen
Your call

Ey!! Macarena \o/

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sja. Ik vind het nogal asociaal om op deze manier te reageren op de mensen die voor jou willen denken. terwijl je de moeite neemt om noch inhoudelijk in te gaan op tips, noch in te gaan op wat nu precies niet wel / niet wil. Dit topic sluit ik dan ook.

Open gerust een nieuw topic, maar ga dan, conform Registratievoorwaarden / korte FAQ, wel even dieper in welke van de vele tools geprobeerd, waarom die niet werken, etc. Neem dan natuurlijk ook even http://gathering.tweakers...&where=Dit+forum#hitstart door (als het al om streams gaat, maar anders is het wel oheel eenvoudig: opslaan als).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.