Toon posts:

Logitech G51 en Asus P5B

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik heb het moederbord Asus P5B. Ik wil nieuwe speakers en denk aan de Logitech G51. Vooral voor games en films. Weten jullie of dit goed samen gaat? Ik weet namelijk niet goed of deze speakerset goed samenwerkt met het moederbord. 150 euro voor de speakers is het risico niet waard:P

graag jullie mening!!

Bedankt!

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:16
wil je 7CH of kan je ook genoegen nemen met stereo geluid. Dit soort sets zijn vaak niet erg goed. vaak te veel bass en weinig echte luidspreker kwalteit. Je kan ook kiezen om te gaan voor een goed paar luidsprekers van ongeveer 20jaar oud. met een degelijke versterker erbij.. Persoonlijk vind ik dat altijd mooier dan het standaard geluid.

Als je dit wilt zou ik eerst wel ff luisteren...

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:37
Wat ik sowieso zou doen is een fatsoenlijke geluidskaart pakken, en niet onboard. Ook al is dat hd-audio. Verder kunnen die dingen weinig samenwerken opzich. Tis gewoon aansluiten en draaien.

Specs!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-01 23:21
Persoonlijk vind ik geen van alle Creative/Logitech setjes fatsoenlijk klinken. Van de goedkope 2.0 Creative setjes tot de Z5500 van Logitech vind ik het stuk voor stuk rommel. (vergeleken met 'non gamer spul')
Bonkende woofers, schelle sattelietjes en onnatuurlijke middentonen zijn ongeveer het kenmerk van al die 'gaming' speakers.

Betere geluiden komen uit de richting van de tweakers uit het 'Teufel Thread' wat hier ook ergens rondzweef.
Overigens ikzelf zou de voorkeur nemen naar een simpel 2e hands versterkertje\receivertje met een paar Eltax'jes of wat 2e hands pareltjes, maar dat vergt tijd en zoekwerk.

Pentaxiaan

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-02 18:15
ik heb hier een pc setje van philips 2.1. Deze heb ik vervangen door een 20 jaar oude Aika receiver die meer vermogen heeft en dit helemaal wegblaast en nog gewoon mooi klinkt ook en dat op een asus p5b.

Ik wil nooit meer anders als een versterker op mijn pc.
Sub mis ik niet deze gaat anders laag genoeg.
Het philips was geen gamers setje maar kon goed bonken maar verder oke. Maar dit is net wat neutraler.

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:16
ik heb al een hele langetijd Verstekers op PC's. Wil je echt mooi geluid koop je tweedehans iets voor 150/200euro. goed afdingen en je hebt top spul. Wil je in je studeerkamer goede radio. Zet er je afgedankte versterkeretje neer en een stel jamo's met afdingen 40euro. Desnoods je nieuwe stereo toren met een AUX erop. Logitech maakt toetsenborden en muisen ze horen geen luidsprekers te maken. Dan heb je teveel bas en teveel vervorming... en met een goede versteker (HK/denon/Marantz/enz) kan je uit elke luidspreker erg veel bas halen. Zelf vind ik dat niet nodig maargoed. Ik durf te wedden als ik de loudness en bass op vol zet op mijn monacor versteker. Dat ik uit mijn Jamo's meer Bass kan halen dan die Sub...

Verwijderd

Ik ben het met hierboven niet eens. Voor 100 euro een ***geluidssetje van audiosonic of een heerlijke creative t20?

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:42

Shunt

Boe

We moeten het niet gaan overdrijven he.
Je krijgt idd een stuk voller en mooier geluid over het algemeen met een Componenten set versterker + 2 boeken plank speakertjes. Maar voor 200 euro zelfs twedehands hoef je geen wonderen te verwachten. En harder dan een Z-5500 sub ga je echt niet met 2 van die boekenplank speakertjes geloof me maar. De logitech setjes zijn geen hifi maar hebben een zeer hoog bang for buck gehalte. Ogen vaak ook wel redelijk en zijn over het algemeen voldoende voor de gemiddelde PC gebruiker. Dus ga gewoon wat rond luisteren vergelijk eens een paar van die setjes van logitech tegenover een stereo setje van bvb kenwood.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
bedankt allemaal
Pagina: 1