Microsoft Proxy Server 2 Poort?

Pagina: 1
Acties:

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Topicstarter
Weet iemand op welke poort MS proxy server draait? Ik heb al een tijd gezocht, maar hier niets over kunnen vinden :(. En zijn er nog componenten in IIS waarvan de Web Proxy afhankelijk is? Ik heb namelijk een machine met zowel een Web- als een Web proxy server, en clients kunnen de proxy server niet benaderen, maar de webserver wel.

Als ik via de Management Console op de server klik, en dus een overzicht van draaiende services en hun IP range/poorten te zien krijg, zie ik dat de Web Proxy geen poort heeft...

Iemand een idee?

Byteripper.

[Edit: Typo]

• blue eyes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:33
standaard op poort 80

dus bij je client stel je in: ipadres proxy, en poort 80

ook kan je via de mspclient share client software installen, die stelt het automatisch in.

Kijk ook maar es bij de websites van IIS, daar staat nu ook een mspclient tussen, daarheen surfen met client en isntalleren. De rest gaat vanzelf (bijna dan)

Alpha Innotec WP aardwarmte / 19230 WP Sunpower MAX 3 (32 / SMA - 18 / Enphase) 80 kWh BE batterij / vrijstaand huis gasloos / EV 40k per jaar

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Topicstarter
Op zaterdag 17 februari 2001 16:28 schreef Blue Eyes het volgende:
standaard op poort 80

dus bij je client stel je in: ipadres proxy, en poort 80

ook kan je via de mspclient share client software installen, die stelt het automatisch in.

Kijk ook maar es bij de websites van IIS, daar staat nu ook een mspclient tussen, daarheen surfen met client en isntalleren. De rest gaat vanzelf (bijna dan)
De webserver hier draait ook op poort 80, kan dat nog problemen opleveren???

Byteripper.

• blue eyes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:33
nee, die poort 80 is uberhaupt al een standaard isntelling van IIS en proxy2

Alpha Innotec WP aardwarmte / 19230 WP Sunpower MAX 3 (32 / SMA - 18 / Enphase) 80 kWh BE batterij / vrijstaand huis gasloos / EV 40k per jaar

• vanwegen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 11:42

vanwegen

-:|:-

sterker nog web proxy = webpagina

En toen was m'n signature weg :(