[GEZ] USB Verlengkabeltje 15 cm (zoals icm dongle verkocht)

Pagina: 1
Acties:
  • 302 views

• Appie76
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-02 09:07
Hallo allemaal,

ik zoek een USB verlengkabeltje van zo'n 10 a 15 cm. Dit soort kabeltjes wordt vaak in combinatie met bijv. een Bluetooth dongle verkocht. Na de bekende webshops bezocht en de zoekfunctie veelvuldig geraadpleegd te hebben, KAN IK DEZE NERGENS VINDEN!!! ik wordt er gek van 8)7

Wie o wie weet waar ze te koop zijn? (voor een normale prijs. het lijkt me dat zo'n ding meer dan een paar euro kost)

Ik heb geen signature

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-02 09:28
waarom niet gewoon een kabletje van een halve meter? die zijn genoeg te krijgen...

• asfaloth_arwen
  • Laatst online: 14:06
Zet dit eens in V&A? Zal best iemand hier zijn die zo'n kabeltje over heeft en bereid is het (evt. tegen vergoeding) jou kant op te sturen :)

[ Voor 75% gewijzigd door asfaloth_arwen op 26-03-2008 16:05 ]

Specs

• Sanch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-01 10:47
Zoiets? Anders zit je toch vast aan langere kabels van 1.8meter en langer :P

• Appie76
ChaosZ0ne schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:03:
waarom niet gewoon een kabletje van een halve meter? die zijn genoeg te krijgen...
zijn die er ook? that might work. ik vind alleen maar 1.8m, 2.0 of 3.0m+ en da's wat teveel van het goede.

Misschien wel handig om mijn doel uit te leggen: ik heb een WiFi usb dongle die helaas zonder het betreffende kabeltje geleverd is (dacht dat dat erbij zat, niet dus). Deze wil ik achter mijn pc aansluiten en om te voorkomen dat mijn pc 10cm van de muur af moet staan, wil ik het kabeltje gebruiken om de dongle onder een hoek (naar links/rechts/boven) achter mijn pc te plaatsen. Ruimte voor een lange kabel heb ik dus niet en bij voorkeur zou ik zo'n dongle-kabeltje van 10 a 15cm gebruiken om de boel een beetje netjes te houden, vandaar....

Ik heb geen signature

• Appie76
Sanch schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:08:
Zoiets? Anders zit je toch vast aan langere kabels van 1.8meter en langer :P
40cm, thanks, we're getting there!

(maar toch blijf ik nog even zoeken naar die 10 a 15 cm, any help would be greatly appreciated!)

Ik heb geen signature

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:01
of je koopt een verlangkabeltje van 40cm, en een kroonsteentje :) Doorknippen, en huppakee, een kabeltje van 5,10,15 whatever centimeter
we zitten hier op tweakers toch :+

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:52
Een usb hoek stekker is ook goed?
klik op gerelateerde producten voor een a/a stekker om een of andere reden wil die niet direct linken.
En even verder staat ook een oprolbare verlengkabel.

[ Voor 6% gewijzigd door grolo2010 op 26-03-2008 16:48 ]

Verwijderd

Wij hebben op me werk van die USB sticks, zitten allemaal van die 40Cm kabels bij (niemand die ze ooit gebruikt)
Heb er zat over, als je er 1 moet hebben mag je hem gratis op komen halen :P

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.