Hai,
Hieronder mijn huidige setup:
moederbord: ASUS A8N-E socket 939
processor: AMD Athlon 3200 (single core)
geheugen: 1 gig
videokaart: XFX geforce 7600 GT
voeding: tagan 330w
En natuurlijk de standaard dingen erbij
Deze heb ik in elkaar gezet in 2005... en nu vind ik het echt oud worden. Ik zou het kunnen upgraden... maar dan moet ik zowat alles vervangen, dus denk ik dat ik net zo goed aan nieuwe pc kan samenstellen.
Dat laatste lukt me wel... maar ik twijfel wat ik met mijn huidge PC moet doen.
Ik denk eraan om deze in de woonkamer te zetten en er een soort van media center PC van maak. Wellicht gooi ik alles in een nieuwe behuizing en koppel ik dit aan mijn huiskamer TV.
Mijn vraag hier is of dit oude systeem goed genoeg is om dit te trekken... of heeft het misschien zin om er een nieuwe videokaart erin te doen om HD content te kunnen kijken? Ik zou ook dit kunnen verkopen en mijn nieuwe computer aan een media center extender kunnen koppelen...
Wat denken jullie?
Alvast bedankt!
Hieronder mijn huidige setup:
moederbord: ASUS A8N-E socket 939
processor: AMD Athlon 3200 (single core)
geheugen: 1 gig
videokaart: XFX geforce 7600 GT
voeding: tagan 330w
En natuurlijk de standaard dingen erbij
Deze heb ik in elkaar gezet in 2005... en nu vind ik het echt oud worden. Ik zou het kunnen upgraden... maar dan moet ik zowat alles vervangen, dus denk ik dat ik net zo goed aan nieuwe pc kan samenstellen.
Dat laatste lukt me wel... maar ik twijfel wat ik met mijn huidge PC moet doen.
Ik denk eraan om deze in de woonkamer te zetten en er een soort van media center PC van maak. Wellicht gooi ik alles in een nieuwe behuizing en koppel ik dit aan mijn huiskamer TV.
Mijn vraag hier is of dit oude systeem goed genoeg is om dit te trekken... of heeft het misschien zin om er een nieuwe videokaart erin te doen om HD content te kunnen kijken? Ik zou ook dit kunnen verkopen en mijn nieuwe computer aan een media center extender kunnen koppelen...
Wat denken jullie?
Alvast bedankt!