Toon posts:

Inloggen XS4all gaat niet !!! ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb alles aangesloten alles werkt alleen password van XS4all pakt ie niet nu staat by de status van de aanvraag 5/7 is dan je account nog niet aangemaakt ??

Helpdesk is pas maandag weer aanwezig :(

Iemand dit ook gehad ?

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 12:15
idd, je xs4all account is dan nog niet aangemaakt :( . had ik ook een paar weken geleden. maar nu: :9~

Verwijderd

Topicstarter
Das mooi om te weten ga ik maandag ff bellen
zodat ze hem aanmaken thanks voor de reply !

Verwijderd

Ben ADSL monteur. Kan je vergeten dat snel je password krijgen XS is niet zo snel.
Als je toevallig nog iemand kent die de boel niet aan de praat krijgt kan ik misschien uitkomst bieden, voor een zacht prijsje sluit ik doe-het-zelf pakketten aan!

Greetings,

Masterblaster.;)

Verwijderd

Op zondag 18 februari 2001 09:47 schreef hollander172 het volgende:
Ben ADSL monteur. Als je toevallig nog iemand kent die de boel niet aan de praat krijgt kan ik misschien uitkomst bieden, voor een zacht prijsje sluit ik doe-het-zelf pakketten aan!
Hmm.. zou je mij dan kunnen helpen en de patchkast (ik noem het maar zo) van de KPN in zeeland eens kunnen doorlichten op een aantal foutjes aangezien hier geen line-sync mogelijk is. Voor ongeveer al twee tot drie maanden. :( :( :( :( :( :( :(

Gelukkig gaat de rekening pas lopen als je de eerste keer aanmeld dus aangezien dat nog steeds niet gebert is dan maar niks dokken 8-) :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Verwijderd

Op zaterdag 17 februari 2001 16:23 schreef 0101-Run het volgende:
Das mooi om te weten ga ik maandag ff bellen
zodat ze hem aanmaken thanks voor de reply !
020-3987654, keuzeoptie 4. Of anders even mailen naar de helpdesk, die koppen het snel door naar de juiste interne persoon.

Verwijderd

Op zondag 18 februari 2001 09:47 schreef hollander172 het volgende:
Kan je vergeten dat snel je password krijgen XS is niet zo snel.
Ach, een account aanmaken en activeren kost hooguit 5 minuten. Een wachtwoord veranderen en wachten tot het op alle systemen doorgevoerd wordt kost 10 minuten tot een kwartier. Als het langer duurt dan dat dan is er wat meer mis dan alleen een wachtwoord dat veranderd moet worden.

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:20

Crusader

Arc Nature

Op zondag 18 februari 2001 16:27 schreef Halon 1202 het volgende:

[..]

Gelukkig gaat de rekening pas lopen als je de eerste keer aanmeld dus aangezien dat nog steeds niet gebert is dan maar niks dokken 8-) :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ik kan mij herinneren dat er in de brief die je kreeg bij het DHZ pakket stond dat facturatie begint 8 dagen na verzending van het pakket.
Ik zou dat dus nog maar even navragen als ik jou was.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net gebeld mijn password werd niet geacepteerd dit geeft code 29 als je inlogd bij XS4all heb ik een nieuw password gehad
en 12 min later kon ik inloggen ik heb ADSL

:9~

Yeah yeah yeah yeah yeah

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-08 12:11
Toen bij de aanmelding bij XS4ALL moest ik al een account maken(naam + wachtwoord)..
Ik heb dit weekend net alles gehad van KPN (Mxstream account + DHZ pakket) alleen nog officieel formulier van XS4ALL waarop mijn account stond. Ik heb toen toch gewoon mijn account geprobeerd die ik toen had aangemaakt en dat werkte ook nog !! :)

Dus als je nog weet wat je gegevens zijn die je toen hebt ingevoerd is het geen probleem :)

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 13:15 schreef Crusader het volgende:

[..]

Ik kan mij herinneren dat er in de brief die je kreeg bij het DHZ pakket stond dat facturatie begint 8 dagen na verzending van het pakket.
Ik zou dat dus nog maar even navragen als ik jou was.
Ehhmm.. ik heb het pakket begin jan gekregen. Tot nu toe nog geen enkele factuur van KPN gezien. Bij navraag aan montuer pas als je de eerste keer hebt aangelogd bij MX stream gaat je abbo in.
Pagina: 1