Router wireless card in laptop plaatsen

Pagina: 1
Acties:

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-01 18:00
Ik heb een sweex wireless router van iemand gekregen die ik wil gebruiken voor bij de vriending, die zelf ook een laptop heeft. ik heb hem gisteren aangesloten maar hij deed helemaal niks geen lampje of wat.

duidelijk hij = dood.

nu heb ik hem open geschroeft en wat viel mij op; er zit een dezelfde wireless kaartje in als die in de laptop moet. nou direct de laptop van mij open geschroeft (dell inspirion 1150) en de kaart er in gedrukt. antenne draadjes aangesloten, en het leek alsof het kaartje voor mijn laptop gemaakt was.

maar vervolgens wil mijn laptop wel aan, maar ik krijg geen beeld of hd activity. kaartje er uit en de laptop start wel weer op.

voor mijn vriending heb ik nu een linksys besteld. dit bericht komt van mijn laptop die nog werkt :P

kan iemand mij duidelijkheid gegeven waarom het niet wil? moet het van dell zijn?

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
hmm nee zou niet hoeven, heb het ook eens geprobeerd met een wrt300n van linksys, deze was stuk dus kaartje eruit in laptop en draaide perfect

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-01 18:00
verder nog iemand?

Verwijderd

Ik had begrepen van een collega dat sommige laptop's/computer van dell niet gemaakt zijn op de hardware van andere merken.