Het enige dat bestaat over MyLogo3 is onduidelijkheid op dit moment. Via Google zijn nauwlijks ervaringen te vinden, en de ervaringen die er te vinden zijn, zijn slecht. Als consument verwacht je dan wel een fatsoenlijk antwoord te kunnen verkrijgen als je contact opneemt met de verspreider van de software himself, Asus..
(Laat dit dan een Google-hit worden die wel duidelijkheid schept bij de mensen die uren zitten te Googlen en niks vinden.)
Hi,
I would like to get to know more about MyLogo3, which is included with the Asus Striker II
motherboard. I've only heard bad things about the program, and havn't found a SINGLE positive
reaction on the software.
All I find are people complaining about computers not going any further than the boot-screen
anymore.
I also think the website and the manual don't give enough information about the possible risks, how
to fix problems, and how it all exactly work.
I've made the following boot-screen, I want to use with MyLogo3;
http://img291.imageshack.us/img291/6624/biosanimh8.gif
It's an animated .gif, with 256 colors, sized 58.59 KB and with a resolution of 640x480.
Should this picture create no problems at all when using it? I read that animated boot-screens are
possible, so this animated .gif should work? Also, are it's colors, size and resolution at it's best for a
boot-screen?
If animated .gif is not supported I also have this version:
http://img148.imageshack.us/img148/9448/bioskc6.gif
Same story, only not animated and sized 57.59 KB.
What if my boot-screen freezes as well, after using this; how can I get it all running again?
I hope to get a good clarification.
Sincerely,
Thijs - Netherlands
Geachte meneer/mevrouw
Wij kunnen u helaas geen verdere informatie geven over Mylogo3.
Wij raden het ook af om dit te doen omdat de kans groot is dat er iets mis gaat met het bios.
Met vriendelijke groet,
Asus Tsd
Is er iemand die meer ervaring heeft dan de technische dienst van Asus zelf? Ik hoor het graag!En u kunt mij ook niet vertellen wat te doen bij eventuele vast gelopen boot-screens?
Overigens verbaas ik mij over uw reactie, het lijkt net of Asus software levert zonder zelf bewust te zijn van de werking EN gevaren ervan.
Ook vind ik het vreemd dat ik misschien wel meer informatie verkrijg door iets te posten op tweakers.net, dan een email naar Asus zelf te sturen, waarbij ik overigens ook allemaal inrelevante informatie moet geven in een gigantische (verplicht in te vullen) vragenlijst.
Ik vind persoonlijk dat Asus zichzelf verplicht duidelijkheid te geven over MyLogo3, zolang er zoveel klachten zijn op het internet en de software tóch nog wordt geleverd bij de nieuwste moederborden.
Als het zo is dat u misschien geen ervaring heeft op het gebied van MyLogo3, zou u dan zo vriendelijk kunnen zijn het door te sturen naar een afdeling die hier wel mee werkt, of liever; de makers van de software zelf?
Mvg,
Thijs
(Laat dit dan een Google-hit worden die wel duidelijkheid schept bij de mensen die uren zitten te Googlen en niks vinden.)
[ Voor 0% gewijzigd door Edmin op 23-12-2014 15:20 ]