Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WORD 2003] Meer opsommingstekens op dezelfde regel

Pagina: 1
Acties:

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 18:41
De volgende situatie kan ik niet bereiken, ook niet met tabellen:

* Eerste opsommingsteken. * Derde opsommingsteken gaat door
* Tweede opsommingsteken. op de volgende regel en laat opsommingsteken 2 staan.

Edit:
De tekst: 'op de volgende regel en laat opsommingsteken 2 staan.' hoort bij het derde opsommingsteken en behoort door te lopen onder het woord 'Derde'.

Google:
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
> Eerste hit gaat o.a. over het gebruik van symbolen, afbeeldingen en tabellen. Deze oplossingen bieden echter niet de functionaliteit die ervoor zorgt dat de derde opsomming met een harde return netjes onder zichzelf uitkomt zonder het tweede opsommingsteken te beinvloeden.

GoT:
http://gathering.tweakers...rchtimeout%5D=30#hitstart
> Eerste hit gaat o.a. over het invoegen van een opsommingsteken rechts naast een tekst, wat ik o.a. hier ook wil doen, maar mist de beoogde functionaliteit.

Hoe bereik ik de gewenste situatie?

[ Voor 11% gewijzigd door Tommy The Cat op 26-03-2008 13:07 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hoewel ik het misschien niet helemaal snap: maak twee kolommen in de relevante sectie. Dan gaat het automatisch.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 18:41
Dat komt dan omdat ik het niet duidelijk genoeg uitleg, desalniettemin werkt je oplossing wel (met twee rijen in 1 kolom ipv twee kolommen in 1 rij) al is het wat omslachtig. Dat mag de pret echter niet drukken.

Ik kan aant werk. Dank :)

[ Voor 12% gewijzigd door Tommy The Cat op 26-03-2008 13:51 ]