Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Database ontwerp

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben voor school met een opdracht over het ontwerpen van een database bezig. En waar kun je daar beter een vraag over stellen dan hier :) De bedoeling is een database te maken voor een technische groothandel waarbij de klanten via een intranet de juiste informatie die bij een product hoort in een oogoplsag krijgt te zien. De database moet aan de volgende eisen voldoen:

Draait via server/intranet
Is direct te updaten.
Heeft de mogelijkheid bestanden te kopiëren vanuit het programma.
Heeft de mogelijkheid tot het openen/versturen van losse lijsten/documenten( Word, Excel, Pdf).
Zoekt op productnummers.
Zoekt op types.
Linkt naar partslist en exploded views etc.
Is beveiligt met wachtwoord.

Nu is mijn vraag: Is dit allemaal zo te maken en zo ja, met welke software/ programmeertaal etc zouden jullie dit maken? Ik ben verder niet thuis in deze wereld en hoef in mijn verslag ook alleen aan te geven met welke middelen deze database is te maken.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Nu is mijn vraag: Is dit allemaal zo te maken
Zeker
en zo ja, met welke software/ programmeertaal etc zouden jullie dit maken?
DB:

MSSQL
MYSQL
ORACLE
POSTGRESS
PROGRESS
...
...
etc etc

DEV TOOLS/TALEN:
VB
VB.NET
C#
C++
C#
DELPHI
etc. etc.

;)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 11:43 ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01
Het is allemaal te maken. Welke tools ? Een DBMS, en om de boel te onderhouden kan je een applicatie schrijven in gelijk welke programmeertaal.
De rest mag je zelf verder uitzoeken, want, ook al willen we je best helpen bij huistaken ed, het is toch niet de bedoeling dat mensen het volledig voor jou gaan voorkauwen.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.