Verwijderd

Topicstarter
Ik had laatste met een vriend een hele discussie over dat mensen die roken minder zelfvertrouwen hebben.
Ik vind dat het voor veel rokers een manier is om jezelf een houding te geven naar de buitenwereld toe (een steuntje in de rug).
Daar was hij het absoluut niet mee eens.

Wat vinden jullie?

Verwijderd

Ik ben het volledig met je eens.
Ik ben van mening dat mensen in de meeste gevallen roken om "erbij" te horen, om "stoer" te doen.
Zelf rook in natuurlijk niet, zo dom ben ik niet.:)

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 22:24

SG

SG surft naar info hardewaren

Plus de nicotine natuurlijk

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• SG

SG

Dus als je meeste vrienden roken en je rookt zelf niet dan heb je dus een sterk karakter
en ben je geen volgend schaap of kudde dier.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• Miletos
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 17 februari 2001 15:02 schreef SuperG het volgende:
Dus als je meeste vrienden roken en je rookt zelf niet dan heb je dus een sterk karakter
<mierenneuk mode>Als je vrienden hebt ben je toch sowieso een kudde dier ;)</mierenneuk mode>

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-01 12:32

mr_fragle

Don't forget the guide

Op zaterdag 17 februari 2001 15:02 schreef SuperG het volgende:
Ik vind het dan iig goed dat je niet meeloopt en ook gaat roken. Verder denk ik dat het voor veel mensen iid een houding is. Ik rook zelf dus niet (geen behoefte, slecht voor de conditie)

And now the most interresting part of deze grot

Verwijderd

Ik denk wel dat veel mensen uit een soort "zwakheid" (erbij horen ed) beginnen met roken, maar sommigen laten het hier voorkomen alsof iemand die niet rookt dús een sterk karakter heeft. Daar ben ik het iig niet mee eens, iemand die niet rookt kan net zo onzeker zijn.

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-01 12:32

mr_fragle

Don't forget the guide

Op zaterdag 17 februari 2001 16:30 schreef el_marcianito het volgende:
Ik denk wel dat veel mensen uit een soort "zwakheid" (erbij horen ed) beginnen met roken, maar sommigen laten het hier voorkomen alsof iemand die niet rookt dús een sterk karakter heeft. Daar ben ik het iig niet mee eens, iemand die niet rookt kan net zo onzeker zijn.
ja tuurlijk. Maar als iedereen in je omgeving rookt maar jij houd vast aan je standpunt van niet roken, heb je op dat punt een sterk karakter. Tuurlijk kun je dan best onzeker zijn op andere gebieden. Maar vele zouden toegeven als je voorbeeld vriendje/patser/bink/stoere jonge/vriend gaat roken.

And now the most interresting part of deze grot

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 17 februari 2001 16:30 schreef el_marcianito het volgende:
Dat ben ik helemaal met je eens, je hebt niet meer zelfvertrouwen als je niet rookt. Ik bedoel alleen dat het een teken van gebrek aan zelfvertrouwen is als je wel rookt. Zeker van gezelligheidrokers, mensen die alleen gaan roken als ze in de kroeg staan. Doe het dan gewoon niet.

Maar hoe zit het met mensen die al 10 jaar fanatieke rokers zijn? Het erbij moeten horen is dan allang over.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11-2025
Het is algemeen bekend dat roken vaak begint om stoer te doen. Iedereen heeft ooit wel een grote druk gevoeld om te roken. Als je niet aan toegeeft, het op je op dat punt gewoon een erg sterk karakter. Het wordt nog moeilijker als je ouders roken. Dan lijkt het nog meer gewoon.

* havana rookt zelf niet, heeft wel veel rokende vrienden

DIT IS MIJN WEBSITE

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-01 12:06

faraway

Dank U...

Gebrek aan zelfvertrouwen en roken hebben volgens mij idd een sterke relatie met elkaar. Maar voor wat betreft oorzaak en gevolg kun je volgens mij beide kanten op. Zat mensen die al jarenlang roken maar er maar niet in slagen om te stoppen krijgen volgens mij best wel een deuk in hun zelfvertrouwen omdat ze niet van die troep af kunnen blijven.

• SG

SG

nicotine speelt natuurlijk ook 'n rol

• SG

SG

Op zaterdag 17 februari 2001 15:10 schreef steve_jacks het volgende:

[..]

<mierenneuk mode>Als je vrienden hebt ben je toch sowieso een kudde dier ;)</mierenneuk mode>
gebruik wel 'n condoompje:P
safety first:P

• SG

SG

Op zaterdag 17 februari 2001 16:40 schreef Jodie het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens, je hebt niet meer zelfvertrouwen als je niet rookt. Ik bedoel alleen dat het een teken van gebrek aan zelfvertrouwen is als je wel rookt. Zeker van gezelligheidrokers, mensen die alleen gaan roken als ze in de kroeg staan. Doe het dan gewoon niet.

Maar hoe zit het met mensen die al 10 jaar fanatieke rokers zijn? Het erbij moeten horen is dan allang over.
verslaafd aan de nicotine
weet niet meer wat voor houding ze aan moeten nemen gaan meer snoepen
daarom begin er niet aan.

Verwijderd

nou.... IEDEREEN die tegenwoordig begint met roken doet dit om er bij te horen en ozhczelf een houding te geven.... stoppen is nog erger...want dan weten ze zich nog minder een houding te geven als ervoor :P

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden de rokende tweakers ervan????

Verwijderd

Op zaterdag 17 februari 2001 17:28 schreef Jodie het volgende:
Wat vinden de rokende tweakers ervan????
ik ben 2 jaar geleden gestopt en ben het helemaal met de stelling eens van een houding aannemen...en ik ben echt nooit een zogenaamd emeeloper geweest, maar.... zeker toen ik stopte was het moeilijk besides het nicotine gebrek...je wist niet wat je moest doen als je met iemand stond te praten met je handen ;)

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:41

Elvhenk

Madam Mikmak

LOL Als ik het goed gezien heb laatst, dan zijn er hier niet veel rokende tweakers, op W&L tenminste niet.

Ik ben het trouwens maar ten dele eens met de stelling, gebrek aan zelfvertrouwen kan ook op diverse andere creatieve manieren verstopt worden.
Het is wel zo dat mensen die roken zichzelf in een rookgordijn hullen, kennelijk verhullen ze iets... ?? ;)

• Tomas Zwinkels
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

ik denk dat mensen die begonnen zijn met roken makkelijker te beinvloeden zijn door anndere mensen of dat iniedergeval waren. als jij begonnen bent op je 13e omdat je onzeker bent en je rookt op je 20e nog.. zegt dit niks over jezelf vertrouwen..

ik zelf rook niet! heb zelfs nog nooit een trekje genomen maar heb daar dan ook helemaal geen behoefte aan... ik heb veel vrienden die wel roken.. en deze bieden me ook vaak genoeg iets aan. maar dan zeg ik gewoon nee... dit heb ik trouwens ook gedaan in periodes toen ik heel onzeker was... gewoon nee gezegt

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• pimlie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:53
het is klinklare onzin dat iemand die rookt minder zelfvertrouwen heeft dan iemand die niet rookt. Ik rook dus WEL.

Tis niet zo dat ik een kettingroker ben en er zijn meer dagen dat ik niet rook dan dat ik wel rook, maar af en toe heb ik gewoon zin in een sigaretje. Dan is het gewoon lekker. Tis ook niet dat ik verslaafd ben aan de nicotine want ik rook net zo makkelijk niet als wel.

En als je me niet gelooft dan kom ik een week ofzo bij je logeren om te laten zien dat ik hier niet loop te lullen ;)

Jodie => hoe oud ben jij en die vriend van je?
Het is wel zo dat mensen die roken zichzelf in een rookgordijn hullen, kennelijk verhullen ze iets... ??
Ik verhul me in een rookgordijn zodat de mensen mijn vierkante ogen niet zijn die ik heb gekregen omdat ik weer es een nachtje achter de compu heb gezeten >:)

Verwijderd

Ik ben het er dus ook absoluut niet mee eens!!

Ik ga binnekort stoppen.... wouw toch een hele geruststelling dat ik met het weggooien van mijn pakje sigaretten meteen mijn zelfvertrouwen uit de prullebak kan vissen |:(

Ik heb redelijk veel zelfvertrouwen, en ik stop en begin wanneer ik wil. Ik heb nog nooit gemerkt dat ik meer of minder zelfvertrouwen heb in tussentijd. Ik voel me ook niet zekerder als ik rook of zo. Hooguit oerstom omdat het zo ongezond is |:(

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-01 12:06

faraway

Dank U...

Ik ga binnekort stoppen.... wouw toch een hele geruststelling dat ik met het weggooien van mijn pakje sigaretten meteen mijn zelfvertrouwen uit de prullebak kan vissen
Zo gek is dat nog niet, als je er echt in slaagt om te stoppen met roken, dan is dat een behoorlijke boost voor je zelfvertrouwen.

Maar de stelling dat je begint met roken door een gebrek aan zelfvertrouwen is natuurlijk een generalisering. Je zou dan elke vorm van (geestelijke) zwakheid wel kunnen verklaren vanuit een gebrek aan zelfvertrouwen.
"Jezelf een houding proberen te geven" is ook zo'n vage uitdrukking. Dat doet iedereen, alleen maak je daarbij niet altijd de juiste keuzes.

• Miletos
  • Niet online
Zo gek is dat nog niet, als je er echt in slaagt om te stoppen met roken, dan is dat een behoorlijke boost voor je zelfvertrouwen.
Natuurlijk moet je wel eerst beginnen met roken zodat je kan stoppen om meer zelfvertrouwen te krijgen ;)

Verwijderd

Maar de momenten dat je het (bijna) niet volhoudt hakken er dan weer in...

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Alsof alle Niet-Rokers barsten van het zelfvertrouwen... Iedereen heeft wel 's een dip en soms is de wereld van jou, kortom het ligt een stuk complexer dan het al of niet inhaleren van wat rook.

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Verwijderd

Mooi gezegd blobber

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Thanx!

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Verwijderd

Ik denk dat het niet echt veel met zelfvertrouwen heeft te maken, meer met wilskracht.

Ik heb vanaf mijn 15e gerook en ben 2 maanden geleden compleet gestopt met roken en ik heb er absoluut geen problemen mee.
De weinige keren dat ik de drang naar een sigaret kreeg heb ik gewoon even gekeken hoe dom het is dat je lichaam of geest naar een stukje blad in een papiertje zit te hunkeren en dan gaat die drang al snel weg...

Ik ben trouwens ook niet begonnen om het stoer zijn, ik ben begonnen omdat het niet mocht.
Een snoepje was toch ook veel lekkerder als je het stiekem uit de kast jatte...

Stiekem met je vrienden in een gangpad roken en dan verhaaltjes vertellen wat je hebt gedaan om het te verbergen en dat je ouders er net niet achter zijn gekomen...

• SG

SG

Op zondag 18 februari 2001 00:10 schreef Hustla het volgende:
Ik denk dat het niet echt veel met zelfvertrouwen heeft te maken, meer met wilskracht.
oke dat ook
Ik heb vanaf mijn 15e gerook en ben 2 maanden geleden compleet gestopt met roken en ik heb er absoluut geen problemen mee.
De weinige keren dat ik de drang naar een sigaret kreeg heb ik gewoon even gekeken hoe dom het is dat je lichaam of geest naar een stukje blad in een papiertje zit te hunkeren en dan gaat die drang al snel weg...

Ik ben trouwens ook niet begonnen om het stoer zijn, ik ben begonnen omdat het niet mocht.
je lichaam is niet dom bezig dat is gewoon biochemish maar je was dom bezig.
Een snoepje was toch ook veel lekkerder als je het stiekem uit de kast jatte...
ik jat niet ik vrat de hele pot in een keer op
Stiekem met je vrienden in een gangpad roken en dan verhaaltjes vertellen wat je hebt gedaan om het te verbergen en dat je ouders er net niet achter zijn gekomen...
Stoer

Verwijderd

Fijn dat je weer een geweldige toevoeging aan dit topic hebt geleverd SuperG....

• SG

SG

Op zondag 18 februari 2001 01:16 schreef Hustla het volgende:
Fijn dat je weer een geweldige toevoeging aan dit topic hebt geleverd SuperG....
I'am on a role :P

maar het wordt bedtijd

• mpegernie
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

ik denk dat het aan elkaar kan bijdragen.

je kunt gaan roken omdat anderen het doen/stoer is etc.
óf omdat je het zelf lekker vind/een verslaving is, in andere woorden het tegengestelde van het eerst genoemde (anderen,stoer)

stoppen(of niet roken) kan dan natuurlijk net zo vanwege anderen of uit eigen motivatie......

zelf (ja ik rook) vind het wel iets wat mijn houding nu bepaalt (en een eigen houding kunnen geven geeft zelfvertrouwen), dat zegt niet dat ik niet zou willen stoppen of dat ik mezelf anders geen houding zou kunnen geven en dan geen zelfvertrouwen heb........

is er trouwens nogwel een tweaker wakker?!?

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

je kunt gaan roken omdat anderen het doen/stoer is etc.
óf omdat je het zelf lekker vind/een verslaving is, in andere woorden het tegengestelde van het eerst genoemde (anderen,stoer)
Ik denk dat er weinig beginnen omdat het lekker is, de eerste echte hijs die je je maagdelijke longcelletjes opdringt is toch niet echt lekker.
Behalve misschien de high die je daarna krijgt van de eerste milligrammetjes nicotine die je hersenen te verdragen krijgen.

Mijn eerste pils vond ik ook niet lekker, maar daar heb ik nu om een dubieuze reden toch ook heel wat minder moeite mee ;)

• mpegernie
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

voormij geld inderdaad denk ik het lekkere gevoel. Echt smerig (oudejaarsnacht, moe veel drank en rokerig) vond ik het de eerste keer ook niet echt.

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

Is er iets mis met 'erbij willen horen'?

(ik rook niet, maar ik vraag het me gewoon af...)

Verwijderd

Op zondag 18 februari 2001 04:02 schreef Sandalf het volgende:
Is er iets mis met 'erbij willen horen'?

(ik rook niet, maar ik vraag het me gewoon af...)
Nee, daar is niks vreemds aan, maar ook ik ben niet begonnen met roken om er bij te horen, meer omdat mijn ex (toen vriend) ook rookte, en ik er eens eentje probeerde. Ik vond het wel gezellig (|:() en ik had tenminste niet meer het asbak-leeg-lik-gevoel, zolang ik zelf ook rookte.

b.t.w. Ik krijg tegenwoordig een beetje het GoT-kroeg-gevoel op W&L.... Wat is er met de filosofische spirit hier gebeurd :? ;(

Verwijderd

Dat mensen gaan roken om erbij te horen vind ik onzin...
Ik ben in mijn vriendenkring een van de enige die (bij het uitgaan) niet rookt, en ik kan niet zeggen dat iemand dat erg vind ofzo...
Ik krijg vaak zat een sigaret aangeboden, maar dan zeg ik gewoon nee, en dan dringen ze ook niet verder...
Wat voor vrienden heb je als ze WILLEN dat je rookt? :?
Ik vind het juist wel iets hebben om een van de weinigen te zijn die NIET rookt. B-)

edit:

Stelling: Ik hoef ook geen vriendin die rookt...
Dat is net of je met een asbak zoent. :r

Verwijderd

Dat is net of je met een asbak zoent.
Als ze echt iets om je geeft heeft ze meteen een goede reden om te stoppen..

Als je een paar keer aangeeft dat het gewoon echt ranzig is om te zoenen als ze gerookt heeft rookt ze vanzelf minder(al is het maar in jou bijzijn)..

Verwijderd

Op zondag 18 februari 2001 15:26 schreef Hustla het volgende:

[..]

Als je een paar keer aangeeft dat het gewoon echt ranzig is om te zoenen als ze gerookt heeft rookt ze vanzelf minder(al is het maar in jou bijzijn)..
You've got a point there...:Y)

• SG

SG

Op zondag 18 februari 2001 14:45 schreef ^@cer het volgende:
Dat mensen gaan roken om erbij te horen vind ik onzin...
Ik ben in mijn vriendenkring een van de enige die (bij het uitgaan) niet rookt, en ik kan niet zeggen dat iemand dat erg vind ofzo...
Ik krijg vaak zat een sigaret aangeboden, maar dan zeg ik gewoon nee, en dan dringen ze ook niet verder...
Wat voor vrienden heb je als ze WILLEN dat je rookt? :?
Ik vind het juist wel iets hebben om een van de weinigen te zijn die NIET rookt. B-)

edit:

Dat is net of je met een asbak zoent. :r
Geld misschien voor jouw maar niet voor 'n deel van jouw rokende vrienden.

Verwijderd

we hebben hier weer zoals zovele betweters.
Hoe kunnen namelijk de niet rokende weten dat rokende geen zelfvertrouwen hebben.
Ik rook zelf ook, nee niet om erbij te horen maar omdat ik de verslaving heb.
Ik kan best stoppen als ik wil maar daar heb ik ook geen behoefte aan.
En zelfvertrouwen heb ik meer dan zat.
dus aub geef geen oordeel als je er het fijne niet van weet.
en degene die hier mee begonnen is, nou leuke kerel ben jij als je vrienden hebt die wel roken of je zult ze wel een ooit hebben.
dan vraag ik mijn eigen af of jij hun vriendschap waard bent omdat jij denkt dat ze geen zelfvertrouwen hebben.
weet je wat een leuke topic zou zijn?????
Wanneer mag ik oordelen in andere zijn doen.
en denkt daar maar eens over na

Verwijderd

Blij dat er toch weer iemand is die een zinnige reactie geeft op een topic.
Zeker wetende dat die persoon toch minstens 2 posts doorleest en dan meteen met een oordeel komt voor de rest van de posters..

Als je even de moeite had genomen om een paar posts meer te lezen had je geweten dat er genoeg mensen zijn die wel roken of gerookt hebben.
Waarvan ik er één van ben, ik heb 7 jaar gerookt, dus ik denk dat ik wel een oordeel mag vellen...

Verwijderd

als jij goed eens zou lezen dan zou je weten dat ik het over de persoon heb die deze topic uitgevonden heeft.
dus als je niets te zeggen hebt zeg dan aub niets in plaats van iemand hier de zeik geven die alleen maar een reactie geeft over de topic

Verwijderd

Op zondag 18 februari 2001 15:26 schreef Hustla het volgende:

[..]

Daar ben ik het gedeeltelijk wel mee eens. Andersom zou zij misschien wel echt een verslaving hebben en het heel erg moeilijkvinden om te stoppen.
Als het haar niet lukt wil misschien niet zeggen dat ze niet genoeg van je houdt, maar dat ze gewoon een beetje zwak is in het volhouden. In dat geval is een compromis ook een oplossing.

Niet roken in huis of waar je bij bent, en kauwgumpie na het roken :P

Ik zelf zou overigens wel stoppen voor een vriend die niet rookt of die het vies vindt, maar zou het andersom nooit van een ander "eisen" en zeker niet onder het mom van "dan hou je zeker niet genoeg van me" als hij niet zou stoppen. Want dat laatste vind ik en beetje onzin eigenlijk.

Verwijderd

Op zaterdag 17 februari 2001 14:45 schreef Jodie het volgende:
Ik vind dat het voor veel rokers een manier is om jezelf een houding te geven naar de buitenwereld toe (een steuntje in de rug).
Daar was hij het absoluut niet mee eens.

Wat vinden jullie?
Daar ben ik ook totaal niet mee eens.

Ik wil wel toegeven dat de meeste rokers begonnen zijn met roken om stoer te zijn,
maar dat betekent niet dat ze te weinig zelfvertrouwen hebben.

Trouwens tegenwoordig wordt niet eens naar rokers anders opgekeken.
En de meeste rokers (tenmiste ik) zouden graag van roken af zijn.

Ik denk dat ervaren rokers roken, omdat het zo hoort voor hun, net als eten hoort het erbij op een gegeven moment en kan een sigaret lekkerder zijn dan eten.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 februari 2001 00:54 schreef jimmy het volgende:
we hebben hier weer zoals zovele betweters.
Hoe kunnen namelijk de niet rokende weten dat rokende geen zelfvertrouwen hebben.
Ik rook zelf ook, nee niet om erbij te horen maar omdat ik de verslaving heb.
Ik kan best stoppen als ik wil maar daar heb ik ook geen behoefte aan.
En zelfvertrouwen heb ik meer dan zat.
dus aub geef geen oordeel als je er het fijne niet van weet.
en degene die hier mee begonnen is, nou leuke kerel ben jij als je vrienden hebt die wel roken of je zult ze wel een ooit hebben.
dan vraag ik mijn eigen af of jij hun vriendschap waard bent omdat jij denkt dat ze geen zelfvertrouwen hebben.
weet je wat een leuke topic zou zijn?????
Wanneer mag ik oordelen in andere zijn doen.
en denkt daar maar eens over na
Ik heb helemaal nooit gezegd dat iemand die rookt GEEN zelfvertrouwen heeft.
Iedereen heeft zelfvertouwen al zal de hoeveelheid per persoon verschillen, onafhankelijk of ze roken of niet.

Mijn vraag was alleen waarom mensen die sigaret nodig hebben. Sommige om stoer te doen en ergens bij te horen. Maar op een gegeven moment ben je hieroverheen gegroeid en toch pak je op momenten, bv als je alleen op de bus staat te wachten, een sigaret. Is dat geen teken van een deuk(je) in je zelfvertrouwen?!? Of ben je zo aan de nicotine verslaafd dat je niet zonder kan.
Ik denk het niet.

Om even op de reactie van Jimmy terug te komen. Het is geen kerel en die vriend van mij rookt ook niet. Ik bekritiseer niemand, het is enkel een waarneming.

Verwijderd

Ik denk dat personen die roken niet per defenitie minder zelfvertrouwen hebben dan degene die niet roken. Maar ik moet inderdaad zeggen dat het me opvalt dat de mensen bijvoorbeeld bij mij in de klas die problemen hebben ook rokers zijn.

Mijn bijdrage aan deze boeiende conversatie ;)

Verwijderd

als jij goed eens zou lezen dan zou je weten dat ik het over de persoon heb die deze topic uitgevonden heeft.
dus als je niets te zeggen hebt zeg dan aub niets in plaats van iemand hier de zeik geven die alleen maar een reactie geeft over de topic
Ik had al een aantal keren meer gepost in dit topic, dus ik had genoeg te zeggen...

Om het op een andere manier duidelijk te maken:
Als ik nog nooit een spuit heroine in mijn poot heb gehad wil het niet zeggen dat ik niet mag oordelen dat ik harddrugs niet oke vind en dat het ook voor mensen is die geestelijk wat minder sterk in hun schoenen staan.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
En ik maar denken dat zelfvertrouwen iets was dat je opbouwd/afbouwd door ervaringen :?
Kan zo zijn dat je door [een op dat moment] laag zelfvertrouwen gaat roken dus wat dat betreft zou je je stelling iets aan moeten passen.
Ik ben ooit begonnen uit nieuwsgierigheid en
misschien een beetje stoerheid.
Of ben ik de enige die een flexibel zelfvertrouwen heeft?

Only fools are enslaved by time and space.

Pagina: 1