ipod gebruiken bij silvercrest crb-530 (lidl)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.082 views

• bartmaniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-02 21:05
De vriendin ziet deze wel zitten (omwille van design)

Beide hebben we een ipod, ik nog eentje van de 3de generatie en zij een nano.

Maar wat moet ik nu verstaan onder het volgende dat uit de handleiding van de autoradio komt

"Houd er rekening mee dat het geheugen van een iPOD® in twee verschillende geheugenniveaus is verdeeld. De CRB-530 kan
uitsluitend bestanden afspelen van het massageheugenniveau. Het iTunes®-niveau wordt niet ondersteund."

• Rawit
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2024
Het lijkt er op dat de autoradio alleen het massa opslag gedeelte (het gedeelte van je iPod dat je in Windows Verkenner ziet, waar je bestanden op kunt slaan/externe harde schijf) kan benaderen, en niet het gedeelte waar normaliter je muziek op je iPod is opgeslagen. Dat wil zeggen; gebruik je iTunes om muziek op je iPod te zetten, dan kun je deze muziek NIET benaderen via deze autoradio.

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

In feite kan dit ding dus helemaal niet specifiek met een iPod omgaan, maar slechts met mass-storage devices. Een iPod is dat ook, maar maakt van die eigenschap geen gebruik bij het opslaan van muziek.
Je zou dus net zo goed een willekeurige USB stick of externe schijf kunnen gebruiken.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-02 18:01
Gelijk een mooie reden om Linux op je ipod te douwen en van dat verschrikkelijke itunes af te stappen.

Dat werkt tenminste wel normaal..

;)

Pentaxiaan

• bartmaniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-02 21:05
en over welke linux versie heb je het dan en hoeveel ruimte neemt dat in beslag ?

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-02 18:01
Een linky .

Daar staat alles wat je wil weten, + de installer :) .

(even voor de duidelijkheid; ik bedoelde dus Linux, op je Ipod, ..... dus naast ipodOS (om het maar een naam te geven) waarna je ipod in Linux kan booten)

Pentaxiaan

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:19

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Linux op je ipod is meer iets voor AT. Doe daar een search zou ik zeggen.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.