Gratis Office 2008 coupon

Pagina: 1
Acties:

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-02 12:59
Hallo,
Ik heb gezocht op GOT maar kon het nog niet vinden.

Heeft iemand zijn gratis versie van Office 2008 al gekregen?

Ik heb office 2004 gekocht vorig jaar november. Er liep een actie waarbij iedereen tussen....september 07 ofzo tot 31 maart een gratis versie van 2008 kreeg. De coupon heb ik uitgeprint en opgestuurd met mn deksel van de doos.
het staat ook op de frontpage link
hier ook de coupon http://download.microsoft...h-Guarantee-Coupon_v2.pdf

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-01 20:33
Nee helaas nog niet en is in Januari toch echt op de bus gegaan naar Microsoft.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-01 08:07

Korakal

Up up up!

Dat kan echt maaanden duren. Heb hetzelfde gehad met Office 2003 > 2007. Was al bijna vergeten dat ik de bon had opgestuurd...

• Guids
ondertussen nog steeds niets gekregen.... in een onder forum zag ik wel dat mensen hem al hadden, dat is ondertussen al een week of 3 geleden.
heeft iemand anders hem al binnen?
ik ben nu opzoek naar een contact nummer

• Guids
net gebeld, volgens de helpdesk was er echt een massale aanvraag van 2008 dat ze het nog aan eht verwerken zijn....beetje lame dus

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11-2025

Suaver

jokecoat

Daarnaast zou ik daar sowieso even mee wachten, want Office 2008 vind ik behoorlijk buggy. Werkt totaal niet fijn !

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Suaver schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:47:
Daarnaast zou ik daar sowieso even mee wachten, want Office 2008 vind ik behoorlijk buggy. Werkt totaal niet fijn !
Hoezo? Als ie nu buggy werkt, werkt ie over een jaar nog buggy. Terwijl je dan ook gewoon dezelfde patches installed als iemand die hem al had... toch?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Jup, er zitten nog wat bugjes in en sowieso is het geen vlekkeloos product. Maar toch werkt het op een Intel Mac beter dan Office 2004, imo :P

🌞🍃

• Guids
joepie, heb hem dus vandaag binnen gekregen. Dat leek me wel even handig om te melden. Voor de rest dus: gewoon even geduld (al werd dat wel op de proef gesteld)

• GizMS
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-12-2023
Vandaag weer gebeld met Microsoft want er was nog niets binnen (coupon opgestuurd begin februari). Men gaf aan dat men een fout had gemaakt met de al verstuurde Office 2008 Home en Studenteneditie pakketten omdat hierbij maar 1 licentiekey was toegevoegd. Bij dit product horen 3 licentiekeys.

Ik begrijp dat men nu gestopt is met het versturen van de Office 2008 Home en Studenteneditie. Vanmorgen kon men niet aangeven wanneer men weer begint met versturen.

Verwijderd

Onzin. Wat vind je 'behoorlijk buggy'? Zoveel software is 'buggy' nadat het net uit is (Vista, OSX 10.5 engamaarzodoor) Office 2004 zit inmiddels op 12 patches ofzo? Tja.
Ik gebruik Office 2008 al een paar maanden, direct nadat Surfspot ze in de handel had. Mijn enige negatieve ervaring is het probleem met een Update van een ServicePack, waar ik toevallig niet echt last van had/een oplossing vond die bij mij werkte. Voor de rest werkt het bij mij stabiel en snel!

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 15:31 ]

Pagina: 1