2600K - 4.6G|8GB 1333|P8P67 EVO|Club3D 4870 1G OC|2x 2493HM|DasKeyboard Ultimate|Logitech G5|Lian-Li PC-A71b + demping|Intel 510 120G|WD Black 1TB + Green 2TB|Be-Quiet P7-Pro 850W|Xonar D2x|Phonar Ethos R 100G EdMa|Music Hall DAC25.3 + A15.2|AKG K701
tikje richting Lieve Devvers
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ik ben het hier wel mee eens, ik heb ook nogal eens dat ik 'toevallig' een typfout zie of iets wil aanpassen. Zelfs als je de beoordeling een puntje aanpast en de rest onveranderd laat, sta je bovenaan, volgens mij zelfs bij het aanpassen van de betrouwbaarheidsenquête.
Die tweede en derde optie zijn erg vervelend lijkt me, en de eerste zou ik niets op tegen hebben als review-plaatser - wie wel?
Die tweede en derde optie zijn erg vervelend lijkt me, en de eerste zou ik niets op tegen hebben als review-plaatser - wie wel?
Op verzoek heb ik hiervoor een aanvraag op Devtrack gezet.
Het is hier ook al iets soortgelijks genoemd. Femme had gezet al mee bezig te zijn. Of in ieder geval iets aan wilde doen.
Dat is niet handig, ik update mijn reviews als daar in de reacties aanleiding toe wordt gegeven. Verder haal ik inderdaad typo's er uit. Verder post ik een review en zet ik hem op niet-zichtbaar en edit ik verder tot ik hem naar behoren vindt. Daar heb ik veel meer edits voor nodig dan 3 meestal.DjDuivert schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:51:
2) Kleine wijzigingen uberhaupt niet toestaan binnen een bepaalde tijd na de initiele post, bijvoorbeeld 1 week (dit heeft als nadeel dat spelfouten niet snel aangepast kunnen worden)
3) Wijzigingen maar een aantal keer per tijdseenheid toestaan, bijvoorbeeld maximaal 3 keer aanpassen in 1 week.
Punt 2 en 3 waren (zeker bij nader inzien) niet echt handig, omdat ze onnodige beperkingen opleggen. Waren ook slechts wat hersenspinsels, daarom heb ik punt 1 ook als beste aangeduid.
@ Regeneration, lees inderdaad net dat hier al aandacht aan wordt besteed, heb zelf eerlijk gezegd ook niet heel goed gezocht naar andere topics hierover (heel even kort gezocht).
Ik hoop dat het niet al te lastig is hier wat aan te doen, want met het huidige systeem worden reviews elke keer opnieuw ingestuurd en wordt de oude verwijderd. Maar goed Tweakers.net heeft zijn naam al vaker eer aan gedaan
. Wel fijn dat meer mensen het hiermee eens zijn
.
@ Regeneration, lees inderdaad net dat hier al aandacht aan wordt besteed, heb zelf eerlijk gezegd ook niet heel goed gezocht naar andere topics hierover (heel even kort gezocht).
Ik hoop dat het niet al te lastig is hier wat aan te doen, want met het huidige systeem worden reviews elke keer opnieuw ingestuurd en wordt de oude verwijderd. Maar goed Tweakers.net heeft zijn naam al vaker eer aan gedaan
2600K - 4.6G|8GB 1333|P8P67 EVO|Club3D 4870 1G OC|2x 2493HM|DasKeyboard Ultimate|Logitech G5|Lian-Li PC-A71b + demping|Intel 510 120G|WD Black 1TB + Green 2TB|Be-Quiet P7-Pro 850W|Xonar D2x|Phonar Ethos R 100G EdMa|Music Hall DAC25.3 + A15.2|AKG K701
Ik bedoelde het trouwens niet zo van "je hebt niet goed gezocht er is al een soortgelijk topic hierover" hoor, maar eerder van "hé, anderen hebben dat ook opgemerkt".DjDuivert schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:19:
[...]
Ik vind het ook niet helemaal nodig dat wanneer ik een review post en dan nog wat typefoutjes en andere onduidelijkheden wil verbeteren, dat ik daarbij ook (onnodig) mijn review dan steeds omhoog kick. Dus ik ben er ook wel mee eens.Ik hoop dat het niet al te lastig is hier wat aan te doen, want met het huidige systeem worden reviews elke keer opnieuw ingestuurd en wordt de oude verwijderd. Maar goed Tweakers.net heeft zijn naam al vaker eer aan gedaan. Wel fijn dat meer mensen het hiermee eens zijn
.
Dit zal inderdaad volgens de eerste suggestie opgelost moeten worden. Ik zal eens kijken of ik daar een dezer dagen voor kan zorgen.
Zou fijn zijn
. Fijn dat er zo snel werk van gemaakt wordt.
@ Regeneration, had het ook niet als kritiek opgevat hoor en anders kan ik wel tegen een stootje
.
@ Regeneration, had het ook niet als kritiek opgevat hoor en anders kan ik wel tegen een stootje
Is inmiddels aangepast. Om de tijd te updaten moet er minimaal een verandering van 200 tekens gedaan zijn en de laatste wijziging moet ouder zijn dan een uur.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()