Wat is dat vandaag met @home?

Pagina: 1
Acties:

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 11:39
Ik wilde vanmiddag (net) ff heel snel iets dwlen......dus ik naar tucows.euronet.nl ( waar ik normaal rond de 350kb/s zit...)

Ik zoek het op en ik begin te dwlen...
Wat denk je ?? het hoogste wat ik heb gehaald was 16kb/s, en dat viel weer terug naar 5 kb/s..

Zo heb ik bij verschillende, normaal snelle, sites geprobeerd te dwlen....

Niet hoger als 20 of 25 kb/s ...

Ligt dit WEER aan het @ klote home ?

Pings zijn ook boven de 500

..:: Specs ::..

Verwijderd

tis niet altijd feest :7

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 11:39
nee dat niet nee...

Maar @home is de laatste tijd soieso al kloten......

En nu dit weer.......

Dit zal natuurlijk ook wel weer een paar weken zo blijven

..:: Specs ::..

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zoveelste @home topic :Z

Hier in Weert no probs :)

Verwijderd

Laatste tijd zijn in een paar regio's, waaronder Hengelo :? Venlo en Maastricht.

En alles wat daar tussen ligt zeg maar.
Als je opbelt zullen ze wel weer zeggen dat dat sinds de lunch al zo is.
Lunch van 3 dagen |:(

TV deed ut hier laatst ook al niet dus essent gaat lekker.

Verwijderd

Dat zal je leren, UPC en Casema-gebruikers de ogen uit te steken met snelheden van 350 kb/s :P

Verwijderd

Bij mij is het de hele week al super sloom. Ongeveer 8 kb/s, overdag iets hoger. Maar NU vandaag is het echt KLOTE. Ik haal maximaal 4 kb/s. :( Welke site ik het ook weg haal. Nou moet ik dus Win2k SP1 hebben he. KOTS. Dan kan ik dus 8 uur gaan downloaden. :r Terwijl dat vroeger in een kwartiertje ging. Mijn ping is al de hele week 900-1000 ms:? . het is 20 ms naar de gateway hier bij min de buurt, maar dan 900 ms naar die ^&%$&* router in zwolle. :( Doe maar es een traceroute naar [url="http://www.home.nl."]www.home.nl.[/url] Ik snap echt niet waar die &*(P*! :( lui bij @Home mee bezig zijn.
Omdat de ping naar de gateway hier in de buurt maar 20 ms is, ligt het probleem dus niet aan de kabelinfrastructuur, maar aan capaciteits problemen/overbelaste backbone en routers in zwolle. Ik haal de eerst altijd 300/400 kb per seconde. Later werd dat 200 en toen 100. Met 50 kb/s ben ik al tevreden, maar dit wordt me toch te erg. 4 kb/s :r. Dit is toch niet meer normaal? :( En @Home, maar zeggen dat er niks aan de hand is, de helpdesk is ook al niet te bereiken. Wachttijden van een uur. Ja wat wil je als iedereen kotsmisselijk is van hun. De mailserver is ook al kut. Mail komt niet aan. Soms kan je je mail niet ophalen. Dan komt er domweg een foutmelding staan als: server cannot create mail hard disk full.:r Ik raad iedereen aan met een brakke @Home verbinding zich aan te melden bij

http://members.home.nl/gebruikers

om samen een vuist te maken tegen @Home.

BTW Ik zit met mijn @Home verbinding in Groningen stad.
Pagina: 1