Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enkele dagen heb ik een rood lampje branden, en ik kan niet meer via usb op mijn pc (en dus ook niet opladen)
Gelukkig heb ik een extra batterij die ik kan extern kan opladen, en ik wil mijn ROM flashen naar de originele versie via bleutooth, kan dit? Of is dit alleen mogelijk met een usb kabel?

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 21:56

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

rood lampje op je telefoon (ten minste, neem aan dat je het over een telefoon hebt) of op je laptop?
Sommige laptops geven een rood lampje ipv groen op de usb als je niet op netstroom zit.
Zou niet flashen via bluetooth, als je een storing hebt gaat je telefoon misschien kapot.

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-11 23:58
????????? misschien is wat meer info handig..... als ik naar de autodealer bel dat er een lampje brandt en mijn auto niet meer wilt starten kan die daar ook vrij weinig mee.

misschien zijn de volgende zaken handig te vermelden:
telefoon, OS, zelf ondernomen stappen

succes

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Probeer het gewoon even in het topic waarover je het hebt. Daar zitten altijd meerder mensen die al ervaring hebben met zo'n toestel.

Aangezien ik niet weet over welk toestel je het hebt, kan ik je geen link geven. Zelf dus even het topic dat over jou toestel gaat opzoeken.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.