Toon posts:

geen beeld op tv, via nvidia

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

Verwijderd

Topicstarter
goedenavond,
Ik heb een probleem en ik hoop dat iemand mij kan helpen?!
Ik wil graag gedownloade films kijken vanaf mijn pc naar mijn TV
Hiervoor heb ik een marmitex wireless audio/video system aangeschaft!
Nu mijn probleem:
Alles aangesloten, wel geluid, maar geen beeld!
Ik heb de nieuwste versie van nvidia gedownload, maar krijg niet de mogelijkheid om een extra nview modus toe te voegen. Kortom, mijn monitor van mijn pc is de enige die ik kan gebruiken volgens dit systeem en kan niks anders (mijn tv) toevoegen?!.
wie kan mij helpen?
MvG,
Emiel

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

Je zegt dat je alles hebt aangesloten, maar is dat dan wel correct aangesloten?

Geef eerst eens wat meer informatie.
Welke marmitek set hebben we het over? Welke videokaart heb je exact?
Hoe heb je het aangesloten (wat voor soort stekkers)
en alles wat verder nog relevant kan zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb gekocht de marmitek gigavideo 45
ik heb de GeForce4 mx-440 SE (is dit de juiste info, ik ben echt een leek op dit gebied?)
Ik heb alles aangesloten volgens het boekje, d.w.z de rood, gele en witte stekkertjes in de juiste gaatjes. Ik krijg alleen geluid op mijn tv.
Wil je nog meer weten of kun je me hier al een beetje mee helpen?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

als je meer kan vertellen hoor je dat ook te doen. het is niet de bedoeling dat we alles eruit trekken.

ik zie niks over instelingen .. etc .. , en het boekje ... laat ik die nou net even niet hebben

ik gok zo dat je je beeldscherm moet klonen, of je desktop wil extenden oid klopt dat. staat dat ook werkelijk aan ? zie wel een 2e beeldschem in de configuratie ?

[ Voor 6% gewijzigd door Fish op 25-03-2008 21:47 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,
Dit is voor het eerst dat ik hier reageer, dus weet nog niet alles!
Ik zie idd geen 2e beeldscherm in de configuratie! Dat is het probleem, volgens mij!
Dus als ik Nvidia settings aanklik en ik ga naar control panel, en daarna klik ik op beeldscherm en daarna op beeldschermconfiguratie wijzigen, dan zie ik bij punt 1 (kies de te gebruiken nView weergavemodus) slechts staan,'gebruik slechts 1 beeldscherm'. Ik kan hier dus niet iets anders aanklikken. als ik daarna via rigoreuze beeldschermdetectie mijn tv probeer te zoeken, dan vindt hij niks!
Kun je hier wat mee????? Hope so!

• Paulusbrand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-05 12:46
Heb je al geprobeerd je tv direct aan je computer aan te sluiten?

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-03 10:38

Big Womly

Live forever, or die trying

Staat je tv encoding correct ingesteld? (ik veronderstel PAL)
Bij mij was dit ook het probleem de eerste keer dat ik m'n TV aansloot op mijn PC

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Verwijderd

Topicstarter
hoe sluit ik mijn pc rechtstreeks aan op mijn tv? Via een kabel;???? Dat ik toch veel te ver (denk een meter of 7) Of kan dit en zoja, hoe? Zal vanmiddag ook ff kijken naar de instelling van mijn tv (PAL)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dat ik toch veel te ver (denk een meter of 7)
Als Mohammed niet naar de berg wil komen...

Serieus, je geeft hier veel te weinig info en toont zelf veel te weinig inzet. Het is de bedoeling dat je zelf op zoek gaat en dingen uitprobeert voordat je een topic opent. Het verplaatsen van PC naar TV of omgekeerd om eea uit te sluiten hoort echt bij die basiszelfwerkzaamheid. En als je een topic opent wees volledig. Ben je een leek? Lees je dan van tevoren in - goede kans dat je zelf je probleem zult oplossen, lukt dat niet, dan kun je tenminste een goed topic openen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.