Toon posts:

Creative Zen Stone synchroniseren met Mac*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Creative Zen Stone, echter, het lukt niet om muziek van m'n mac naar m'n mp3speler over te zetten. Als ik 'm connect, komt-ie wel tevoorschijn maar geeft verder aan dat er nog maar 3mb op kan (terwijl er maar 300mb op staat en 1 gig op kan). Als ik, hetzij via iTunes, hetzij via Finder, bestanden op de speler wil zetten pakt-ie ze niet als het ware. Spelertje is FAT32 geformatteerd.
Maar what to do?

Verwijderd

Syncen zal niet gaan werken ben ik bang.

Denk hooguit dat je je hem als "schijf" kan gebruiken

My 2 cents

Anders even op de site van Creative kijken wat daar staat

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:55

breinonline

Are you afraid to be known?

Op de Zen Stone pagina:
Systeemvereisten
Microsoft® Windows® XP (Service Pack 1 of hoger) / XP 64-bit, Microsoft® Windows Vista™
USB 1.1-poort (USB 2.0-poort aanbevolen)
Onbegrijpelijk hoe dit soort spelertjes moeten winnen van iPods en geen Mac ondersteunen :')

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• basvcds
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

Ik weet niet zeker of het zou werken maar je zou XNJB eens kunnen proberen.

www.baskoole.com

Verwijderd

Topicstarter
XNJB al geprobeerd, die herkent 'm niet.

Verder kan ik er wel (met Finder) dingen afhalen, maar duuus niet op zetten :'(.

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Dit heb ik ook gehad met mijn geheugenkaart van de PSP (MMStick Pro Duo) Als ik bestanden eraf haalde, kreeg ik er geen ruimte meer voor terug, echt vreemd. heb er nooit een oplossing voor gevonden.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
breinonline schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 06:35:
Op de Zen Stone pagina:
[...]
Onbegrijpelijk hoe dit soort spelertjes moeten winnen van iPods en geen Mac ondersteunen :')
Er mogen dan een hele hoop iPodbezitters zijn... maar een heel groot percentage daarvan werkt gewoon met Windows.

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-02 10:28
NickvdB schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:03:
Dit heb ik ook gehad met mijn geheugenkaart van de PSP (MMStick Pro Duo) Als ik bestanden eraf haalde, kreeg ik er geen ruimte meer voor terug, echt vreemd. heb er nooit een oplossing voor gevonden.
Een glimlach kon ik niet onderdrukken... :)

Prullenbak keer leeg gooien verhelpt dit ;)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:55

breinonline

Are you afraid to be known?

RoD schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:04:
[...]

Er mogen dan een hele hoop iPodbezitters zijn... maar een heel groot percentage daarvan werkt gewoon met Windows.
Vergeet niet dat er ook een hoop iPod gebruikers voor het eerst in aanraking komen met een Mac en het OS via de iPod. Om marktaandeel op Apple te winnen op dit gebied lijkt het mij bovendien essentieel om op alle OSen een werkende speler te kunnen aanbieden en dat doet Creative dus duidelijk niet.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
breinonline schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:06:
[...]

Vergeet niet dat er ook een hoop iPod gebruikers voor het eerst in aanraking komen met een Mac en het OS via de iPod. Om marktaandeel op Apple te winnen op dit gebied lijkt het mij bovendien essentieel om op alle OSen een werkende speler te kunnen aanbieden en dat doet Creative dus duidelijk niet.
Tuurlijk dat is wel zo. Maar bij Creative zijn ze natuurlijk ook niet gek. Ze maken daar gewoon een afweging tussen de kosten en de baten. Dan moet je zo realistisch zijn dat het marktaandeel van Apple gewoon niet al te groot is t.o.v. Windows :) .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Topicstarter
Eh prullenbak legen werkt niet. Is het nou mogelijk om het ding werkend te krijgen onder Mac of?

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
controlleer even (eventueel via een windows pc) hoe groot de .trashes en .spotlight folder op je mp3 speler is. Veel kans dat die al het geheugen opslokken.

Tijdmachine | Nieuws trends

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
breinonline schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:06:
[...]

Deze speler zou gewoon op een Mac OS moeten werken aangezien het ding UMS is. Het is tevens de enige (serie) speler(s) die UMS is, maar toch. Het probleem zal em er waarschijnlijk eerder in zitten in hetgeen wat ^^ hierboven post :)

Verwijderd

Topicstarter
Hij werkt nu, als het goed is. Sloot 'm vanmiddag aan en zag ineens de prullenbak vol zitten. Geleegd en nu werkt het wel (gekgenoeg eerst niet).
Pagina: 1