[Autoradio] Audio in werkt niet: SONY XR-C2300R

Pagina: 1
Acties:

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:28

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ik ben vandaag bezig geweest om een autoradio in mijn werkruimte aan de praat te krijgen. Heb deze op een 12 volt voeding aan gesloten en dit werkt zoveer goed. Nu wilde ik deze dus in de plaats van een oude Technics versterker neerzetten (autoradio is een stuk kleiner en zuiniger).

Dus ik met een audio kabel mijn Mac met de autoradio verbonden. Maar wat ik ook probeer ik krijg hem niet op "line in" of "Aux". Blijf alleen maar FM AM en LM houden....

Heb net de handleiding gedownload. Maar daar staat het ook niet duidelijk in (staat echter heel wijnig in).

Nu is deze autoradio geschikt voor een CD-Wisselaar. En ik denk dat de "line in" het pas gaat doen als er een cd-wisselaar aan hangt. Maar is er een manier om de autoradio wijs te maken dat hij verbonden is met een cd-wisselaar? Of is het ergens in het menu aan te zetten?

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:21

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Klopt, meestal word de line-in pas 'enabled' als er ook daadwerkelijk een wisselaar oid aanhangt.
Ik heb er wel vaker topics over gezien hier. Misschien dat je die met de search kan vinden.

Een andere oplossing is om zo'n mini FM zendertje te kopen en zodoende met de FM ontvanger in je radio weer ontvangen. De kwaliteit is alleen niet zo goed dan.

Alles kan stuk.

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:28

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Hmmm... dat dacht ik al. Zal wel ff met de technische dienst van sony gaan bellen :P

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.