:: Second Place Is First Place Loser ::
Anoniem: 257404
Ja ik stond ook rechts vooraan. En idd super optreden.addictive schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:46:
[...]
daar was ik ook bij, stond helemaal vooraan, super optreden!
Mag ik vragen hoe je Wolfenstein Enemy Territory werkend hebt gekregen op je Leopard?Miss_Stranger schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:07:
Here Is a New One.
[afbeelding]
The Official Wallpaper (1600×1200)
[offtopic]Anoniem: 257404 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:22:
[...]
Mag ik vragen hoe je Wolfenstein Enemy Territory werkend hebt gekregen op je Leopard?
Eerlijk gezegd, vanaf de eerste installatie van v2.60 op Leopard, geen echte problemen ondervonden.
Waar loop jij tegenaan, aangezien je vraag?
Anoniem: 266707
Hoe krijg je je Stacks in een schoenendoos?Good Fella schreef op maandag 01 september 2008 @ 00:26:
[afbeelding]
The Best Damn Thing
Finder icoon komt van de Ekisho iconset (wel de 512px versie dan). Stacks hebben allemaal een mooie schoenendoos ervoor, komen van de Shoe Stack iconset. Ook maar even CoverStream geïnstalleerd, werkt erg lekker
Als ik WET opstart dan komt er die grijze kader met de groene lettertjes. Die gaat weg en dan begint er een piepgeluid zich heel dikwijls te herhalen. WET reageert dan niet meer en moet met Force Quit worden afgesloten.Miss_Stranger schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 19:36:
[...]
[offtopic]
Eerlijk gezegd, vanaf de eerste installatie van v2.60 op Leopard, geen echte problemen ondervonden.
Waar loop jij tegenaan, aangezien je vraag?
Het gemakkelijkste is gewoon een afbeelding van de schoendoos in je stack te zetten. Zorgen dat hij vooraan staat. En dan op stapel zettenAnoniem: 266707 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 22:36:
[...]
Hoe krijg je je Stacks in een schoenendoos?
[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 257404 op 05-09-2008 22:58 ]
Maak een map, noem deze " " (spatie dusAnoniem: 266707 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 22:36:
[...]
Hoe krijg je je Stacks in een schoenendoos?
[offtopic]Anoniem: 257404 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 22:56:
[...]
Als ik WET opstart dan komt er die grijze kader met de groene lettertjes. Die gaat weg en dan begint er een piepgeluid zich heel dikwijls te herhalen. WET reageert dan niet meer en moet met Force Quit worden afgesloten.
Weet hoogstwaarschijnlijk wat je probleem is.
Probeer de onderstaande 4 stappen eens.
There is a possible solution to this issue , you can try it out - If work, It'll make the game start in the windowed mode, but, at least it will start up.
1) Go to your /Applications/Wolfenstein ET/etmain
2) Create a file "autoexec.cfg", open it and put this line "set r_fullscreen "0"" into it.
3) Save the file.
4) Try running the game and if won't work, do not throw your machine out of the window
Anoniem: 188713
Die is zeker mooi! Lijkt mij ook nog wel eens vet om te zien, alleen geen idee of ze binnenkort ooit nog eens naar Nederland komen...Anoniem: 257404 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:14:
[...]
Ja inderdaad. Heb ze onlangs live gezien op Pukkelpop (Hasselt, België) en ze waren geweldig. Die Abbey Road versie van Sam's Town vind ik prachtig met die piano. En ik kijk ook al uit naar hun nieuwe album!

[ Voor 23% gewijzigd door DeluxZ op 06-09-2008 20:03 ]
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Heb je daar ook een origineel van?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Anoniem: 189219
Heb je toevallig een linkje naar die schoenendoos stacks?Good Fella schreef op maandag 01 september 2008 @ 00:26:
[afbeelding]
The Best Damn Thing
Finder icoon komt van de Ekisho iconset (wel de 512px versie dan). Stacks hebben allemaal een mooie schoenendoos ervoor, komen van de Shoe Stack iconset. Ook maar even CoverStream geïnstalleerd, werkt erg lekker
http://mattrich.deviantart.com/art/Shoe-Stacks-95046065Anoniem: 189219 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 20:19:
[...]
Heb je toevallig een linkje naar die schoenendoos stacks?
1024x768Spike_wolf schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 20:12:
Die is vet
Heb je daar ook een origineel van?
1440x900
1920x1200
Jammer dat het Apple logo niet al te scherp is.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Wolfenstein werkt terug, heel hard bedankt voor je tip!
Ontopic:

Wallpaper heb ik zelf geschoten in New York, verhoudingen kloppen niet helemaal, hij is wat bewerkt in Photoshop. Maar ik denk dat jullie er zelf wel vanalles aan kunnen veranderen als jullie hem willen als achtergrond. Als er iemand het origineel wil, vraag gerust.
Copyright by Carlos Franken
Boys Noize

Klikbaar
Mijn wallpaper. Helaas niet zelf geschoten, maar vond hem wel heel mooi. Programma's in dock (die ik eindelijk heb opgeruimd
Wallpaper hier op Interfacelift.
[ Voor 10% gewijzigd door Spido op 07-09-2008 20:43 ]
Heb je een linkje naar die wallpaper ?Anoniem: 141680 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 23:54:
[afbeelding]
Alweer een tijdje geleden.
Nette foto, leuk bewerktAnoniem: 257404 schreef op zondag 07 september 2008 @ 18:00:
[...]
offtopic:
Wolfenstein werkt terug, heel hard bedankt voor je tip!
Ontopic:
[afbeelding]
Wallpaper heb ik zelf geschoten in New York, verhoudingen kloppen niet helemaal, hij is wat bewerkt in Photoshop. Maar ik denk dat jullie er zelf wel vanalles aan kunnen veranderen als jullie hem willen als achtergrond. Als er iemand het origineel wil, vraag gerust.
Copyright by Carlos Franken
Boys Noize
Boys noize!
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Anoniem: 273629

Mijn Magritte geinspireerde desktop. Achtergrond van Flickr gehaald. Rechtsboven een enkele folder met mijn thesis bestanden, waarbij de folder image verandert is in een afbeelding van "The listening room", een schilderij van Magritte. Daaronder mijn laatste itteratie van die thesis. Clean en een focus op wat ik eigenlijk de hele dag zou moeten doen.
Grote versie
Bedankt,stevenP schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:16:
[...]
Nette foto, leuk bewerktWat hem perfect had gemaakt was denk ik dat die 2 mensen niet over die zebra liepen, maar in het drukke NY moet je niet zeuren
Boys noize!
Ik heb hem ook nog zonder de mensen (echter minder mooi in het midden genomen en niet zo goed imo), maar ik vind dat dat iets heeft.. Anders is het iets te clean naar mijn smaak. Ieder zijn smaak gelukkig

Muurpapier: Wall•E
Icons:
- Hardeschijven komen uit het Aquablend pakket, behalve TimeMachine, die komt uit eigen keuken.
- Finder komt uit het Ekisho pakket.
- Mail Avril Lavigne is zelf gemaakt.
- iTunes komt van Adam Betts.
- Adium EVE komt van DeviantART ergens.
- Photoshop komt van Adam Betts.
- EVE stack icons zijn zelf gemaakt.
- Trash komt uit het Ekisho pakket.
Ik gebruik de 1024x768 op mijn 24" met witte achtergrondShrien schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:36:
[...]
Jammer dat het Apple logo niet al te scherp is.
[ Voor 11% gewijzigd door DeluxZ op 09-09-2008 08:57 ]

24" Dell-scherm (1920x1200). Wallpaper komt van deviantART.

13" MacBook. Wallpaper is van Interfacelift.com
Icoontjes zijn niet geweldig spannend: Finder, Frontrow, Timemachine, Mail, Safari, Coda, Cyberduck, iTunes, ImageWell, iCal, NewsFire, Office 2008 icoontjes & iWork icoontjes.
Op de desktop een icoontje naar Windows XP (via Parallels) en Reeleezee (online boekhouding, start op in Internet Explorer in Windows).
Van de iets minder logische applicaties die niet iedereen zal kennen een linkje gemaakt :}
Paar posts terug: Kapitein Prozac in "Het Apple Screenshot Topic - Deel 5"Anoniem: 266707 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:59:
waar vind je die schoenendoos voor je stack?
1 ding alleen, Cern zit in zwitserland en jouw zwarte gat ergens in AziëZpAz schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:12:
De verveling sloeg toe tijdens de Ciso les, en nu zwarte gaten helemaal 'tha bomb' zijn, en ik toch al een aarde als achtergrond had heb ik even gephotoshopped.
Hier het origineel, en hier mijn shopje
SshhhtRelis schreef op donderdag 11 september 2008 @ 23:11:
[...]
1 ding alleen, Cern zit in zwitserland en jouw zwarte gat ergens in Azië
Kun je misschien wat info erbij zetten? Welke wallpaper het is en icoontjes e.d.?
Uiteraard, was dat helemaal vergeten toen ik bezig was met die thumbnailMaartenvs schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:16:
[...]
Kun je misschien wat info erbij zetten? Welke wallpaper het is en icoontjes e.d.?
- Wallpaper: Mixmasterangel @ deviantart.com
- Icons: Stickerpack 1 & 2 van iconfactory.com
- Stacks: Mattrich @ deviantart.com
[ Voor 9% gewijzigd door Justinski op 13-09-2008 18:51 ]
Wallpaper stond ergens op Deviantart, maarrr ik weet niet meer waar.
Nu staat die op m'n blog geupload.
Dock is gekleurd met ColorDock
Heb je hier ook een photoshop bestandje van?Anoniem: 97369 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:32:
[...]
Zeker wel! Heb ik tenminste niet alleen voor mezelf uren geshopt!
http://rapidshare.com/files/138687904/Icons.zip.html
Ik heb namelijk wat programmatjes die ik er nog bij wil plaatsen.
Apple en Joppiesaus all the way
5000km door de VS en het mooiste wat je hebt geschoten is nog platter dan Nederland?hans_1990 schreef op maandag 15 september 2008 @ 23:15:
[afbeelding]
Eindelijk zelf eens een een screenshot die ik het posten waard vind, foto zelf genomen met een powershot camera tijdens een 5000 km lange auto rit door de USA, verbaasd door het resultaat. Verder zie je geen aparte dingen.
Is dit de great plains trouwens?
het meest achtergrond geschikt, aardig qua compositie en contrast. Rocky's vond ik mooier, maar dit indrukwekkender. Enorme vlaktes met eens in de 100 km een huisje, wat een ruimte. Belachelijkcornelixnootje1 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:08:
[...]
5000km door de VS en het mooiste wat je hebt geschoten is nog platter dan Nederland?
Is dit de great plains trouwens?
(2,51 inwoners per km2, 2 na laagst van de VS)
is idd de great plains, in Montana
[ Voor 6% gewijzigd door hans_1990 op 17-09-2008 10:03 ]
Anoniem: 107960
Ik heb een heel tijd lang een grijze/silver folder icon set gehad voor de mac (zilver mappen, zwart randje boven) met gekleurde iconen voor muziek etc erop, i.t.t. de vele embossed versies.
Ik meen deze ooit uit dit topic gehaald te hebben, maar kan het nergens terug vinden. Kan iemand mij de naam vertellen van de set die ik zoek?
Misschien bedoel je Pry?Anoniem: 107960 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 23:17:
Even een klein vraagje..
Ik heb een heel tijd lang een grijze/silver folder icon set gehad voor de mac (zilver mappen, zwart randje boven) met gekleurde iconen voor muziek etc erop, i.t.t. de vele embossed versies.
Ik meen deze ooit uit dit topic gehaald te hebben, maar kan het nergens terug vinden. Kan iemand mij de naam vertellen van de set die ik zoek?
http://www.apple.com/down...reensavers/prysystem.html
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Erg vette wallpaper, alleen jammer dat hij er niet in 1920x1200 is
Niet wat ik zocht, maar wel een mooi setje! Bedanktscorpie schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:24:
[...]
Misschien bedoel je Pry?
http://www.apple.com/down...reensavers/prysystem.html
Volgens mij bedoel jij deze: http://94.210.231.45/~mic...%20Curved%203D.icontainerAnoniem: 107960 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:49:
[...]
Niet wat ik zocht, maar wel een mooi setje! Bedankt
Geen idee wat de naam van de icons is, vandaar dat ik het maar even heb geëxport
Wallpaper is een stukje terug in dit topic te vinden, verder moet ik nog mijn XP HD icoon aanpassen, dat komt in de screenshot van oktober wel goed

Film alleen aangezet voor de screenshot, natuurlijk luister je geen muziek en kijk je een serie tegelijkertijd
[ Voor 37% gewijzigd door bbrother op 20-09-2008 11:47 . Reden: screenshot gefixt ]
Good Fella schreef op donderdag 18 september 2008 @ 20:16:
[...]
Volgens mij bedoel jij deze: http://94.210.231.45/~mic...%20Curved%203D.icontainer
Geen idee wat de naam van de icons is, vandaar dat ik het maar even heb geëxport
Die mappen lijken er erg veel op, maar het is hem net niet! De mappen kloppen wel, maar bij mij waren de iconen erop net iets anders, en op de mappen zelf geplaatst. Verder ook een leuk setje, bedankt!

Een koningsgezind screenshotje...
Weer eens wat anders dan een appeltje of een grasveldje.
(foto van geenstijl])
[ Voor 3% gewijzigd door Spidey op 19-09-2008 17:24 ]
Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren
Nu we toch bezig zijn, hier de originele tutorial: http://www.blog.spoongrap...typographic-poster-designpuchelaar schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:14:
even googlen op eurostyle-online bracht me ook al snel bij deze site met zelfde logo en een wallpaperpack download...
Volgende week me Macbook Pro, zal ik ook ff een screenshotje maken
[ Voor 7% gewijzigd door JorzoR op 19-09-2008 19:08 ]
Creating Writekit: AI-Powered Writing Made Simple. Easy, creative, efficient writing and collaboration @ Writekit
Anoniem: 147672
Zou je misschien je screenshot willen resizen naar maximaal 600 pixels breed, met een link naar het origineel. Deze is wel erg groot.
[ Voor 66% gewijzigd door een moderator op 20-09-2008 23:24 ]
Anoniem: 59576

Dus lekker met Photoshop an de gang, en een half uurtje later was dit mijn desktop:

groter: hier
Anoniem: 218986
(en bedankt voor de subtiele hint
[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 218986 op 20-09-2008 23:46 ]
2 vraagjes, is dat een aparte skin van vlc media player? zo ja, welke?bbrother schreef op donderdag 18 september 2008 @ 22:04:
Alleen "dirty".
Wallpaper is een stukje terug in dit topic te vinden, verder moet ik nog mijn XP HD icoon aanpassen, dat komt in de screenshot van oktober wel goed
[afbeelding]
Film alleen aangezet voor de screenshot, natuurlijk luister je geen muziek en kijk je een serie tegelijkertijd
2e (hoewel ik niet zeker weet of het mag in dit topic): hoe verander je de text van je bootcamp partitie? Mijn windows xp schijf verschijnt als untitled op het bureaublad en ik kan het niet veranderen bij de permissies (via info)
Welke Skin is dat van VLC?bbrother schreef op donderdag 18 september 2008 @ 22:04:
Alleen "dirty".
[afbeelding]
No Shame, only Fame!
De naam van je XP-partitie kan je veranderen door in Windows de c-schijf een andere naam te geven -rechts klikken, eigenschappen -. Logisch, maar je moet het maar weten.Trunksmd schreef op zondag 21 september 2008 @ 11:26:
[...]
2 vraagjes, is dat een aparte skin van vlc media player? zo ja, welke?
2e (hoewel ik niet zeker weet of het mag in dit topic): hoe verander je de text van je bootcamp partitie? Mijn windows xp schijf verschijnt als untitled op het bureaublad en ik kan het niet veranderen bij de permissies (via info)
Het spijt me maar er zit een spellingsfoutje in.osxy schreef op donderdag 18 september 2008 @ 23:56:
[afbeelding]
Home-made wallpaper:
1680x1050
1025x768
Op scherm 2 is alleen fullscreen EyeTV te zien.
Then = dan als in tijd ("It was only then I knew something was wrong.")
Than = dan als in vergelijking ("The world is smaller than you'd think.")
leoaq.fm // Jeune Loop
Dit met eeen 2006 a4 avant, en ik is heel blij
Ik heb niets te melden.
Dock ziet er uit als "New Dock Obsidian"..Arne schreef op zondag 21 september 2008 @ 17:08:
Wat is de wallpaper? En zou je dat dock en die iconen kunnen delen?
HUD, verkrijgbaar op MacThemes2
Die heb ik ook. Werkt alleen niet goed met de nieuwste AdiumGood Fella schreef op maandag 22 september 2008 @ 03:41:
[...]
Dock ziet er uit als "New Dock Obsidian".
[...]
HUD, verkrijgbaar op MacThemes2
Krijg als ik Adium opstart ook steeds een melding dat ik 'm moet uitschakelen. Heb jij toevallig een oplossing?
If so, pm me dan even
edit: laat maar, heb het geheel opnieuw geinstalleerd en nu werkt het weer prima

[ Voor 12% gewijzigd door sOid op 22-09-2008 11:09 ]
...maar het enigste wat je vergeten bent,NickvdB schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 22:13:
Ook maar eens tijdelijk desktop van mn macbook neerpleuren.
[afbeelding]
is om de url te plaatsen van de oorspronkelijke/originele wallpaper.

m'n meissie
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Wil jij je wallpaper met ons delen?Good Fella schreef op woensdag 24 september 2008 @ 02:36:
[afbeelding]
Wallpaper is zelf uit de film gehaald, wel in HD natuurlijk
Icons komen zo'n beetje allemaal uit de Enhanced Labs schuur. Sterker nog, alleen die van Adium en Photoshop niet
Als ik thuis ben zal ik hem even online gooien
..showoff!
Wel mooie plaat van gemaakt, foto ook zelf geschoten?
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
nee hoor, de foto is gemaakt voor een professionele fotograaf (incl. visagie) voor een serie voor een sieradenlijnstevenP schreef op woensdag 24 september 2008 @ 20:10:
[...]
..showoff!
Wel mooie plaat van gemaakt, foto ook zelf geschoten?
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Snake is watching you...
Wallpaper hier in meerdere formaten
Hele desktop maar eens omgegooid. Gekleurde dock, nieuwe icoontjes...
Mapicoontjes zijn in principe allemaal uit de Pry set.
Anoniem: 167846

- Wallpaper: Liquid Trap
- Standaard Leopard 2D dock
- Dock icons: Blob 3 HD
- Adium in de menubar
- CoverSutra in de menubar (puur nog als Last.fm scrobbler)
Anoniem: 189019
Dankje!.Arne schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:32:
Leuk!
Kan je dat Adium-logo delen?
Oh, en wat doet die frisko op je bureablad? =')
Het ijsje is illustrator werk van me wat ik wel vaker op standaard wallpapers plak.
Hier kan je dock icon vinden:
http://www.adiumxtras.com/index.php?a=xtras&xtra_id=4412
[offtopic]Anoniem: 257404 schreef op zondag 07 september 2008 @ 18:00:
[...]
[Offtopic]Wolfenstein werkt terug, heel hard bedankt voor je tip![/Offtopic]
Destijds over je reply heen gelezen. Maar blij te weten dat het probleem nu is opgelost.
Photoshop Geek

Bron : Interfacelift.com
Een soort gelijke wallpaper (dan bedoel ik voornamelijk de achtergrond van deze wallpaper)
heb ik op deze na nooit kunnen vinden.
Misschien hebben jullie nog iets dergelijks in jullie collectie?
Dit topic is gesloten.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van max. 600 pixels breed.
• Plaats een link naar je bureaubladachtergrond.
• Vertel wat er te zien valt, zoals iconsets, thema en programma's.