hier is de grote versie
OS X 10.5.4, met een gekleurd dock (klik hier als je wilt weten hoe)
De wallpaper komt van interfacelift, maar staat ook hier geupload. Eumm voor de rest staat er nog coversutra op de desktop.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Welke Adium-skin (venster) is dat?Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:29:
Nou, dan doe ik ook maar een keertje mijn best:
[afbeelding]
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
Hoe heb je je dock zo gekregen? ik ben de hele middag aan het prutsen en zoeken geweest, maar ik krijg het maar niet voor elkaarVerwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:29:
Nou, dan doe ik ook maar een keertje mijn best:
[afbeelding]
Wil ik ook wel weten ja!breinonline schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:34:
Welke Adium-skin (venster) is dat?
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
[ Voor 13% gewijzigd door g4wx3 op 19-08-2008 20:06 ]
Doet me heeeel erg denken aan de achtergrond van het PS3 main menu
NOSIG
Het is ook Avril Lavigneg4wx3 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:06:
wavemaster: WOW wat een scherm! Toch effe geklikt, was het gelukkig minder extravagant
lekker beest die Maxim Germany (dacht eerst dat het Avril Lavinge was - ben ik niet zo fan van.)
Verwijderd
Ik ben ook al twee dagen zoet. Ik heb echt ALLE iconen die ik in de 'programma's'-map heb, omgezet met PhotoShop. Heel veel werk kan ik je vertellen. Daarnaast heb je Candybar nodig en je moet zoeken naar 'The Kobhens'. Daar vind je downloads.Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:49:
[...]
Hoe heb je je dock zo gekregen? ik ben de hele middag aan het prutsen en zoeken geweest, maar ik krijg het maar niet voor elkaarook niet met Candybar
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik dat Kobhens al wel gevonden heb, en dat ik daar veel tijd in moet stoppen om al die iconen aan de programma's te koppelen is wat minder prettig... ik dacht dat er een makkelijkere manier zou zijn, maar helaas.Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:38:
[...]
Ik ben ook al twee dagen zoet. Ik heb echt ALLE iconen die ik in de 'programma's'-map heb, omgezet met PhotoShop. Heel veel werk kan ik je vertellen. Daarnaast heb je Candybar nodig en je moet zoeken naar 'The Kobhens'. Daar vind je downloads.
Adium Contact list is Black Is Beautiful en het venster is Starry Night.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 21:32 . Reden: Typo en plaatje toegevoegd ]
Verwijderd
Keurig, alleen heb je nu alle applicaties een nieuwe icoon gegeven dan?Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:48:
[...]
Mijn dektop ziet er nou zo uit:
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Hier de uitleg in het engelsVerwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:24:
heey ravnoss,
hoe krijg jij t voor elkaar om de Ical icoon aan te passen? als ik dat probeer, dan doet ie dat gewoon niet
[ Voor 10% gewijzigd door Don Quijote op 19-08-2008 22:32 ]
Is ie nou echt invisible of heeft ie nog steeds dat ie dingen reflect wat er in de buurt komt (oftewel nog steeds niet compleet invisible?).Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:48:
[...]
Ik moet zeggen dat ik dat Kobhens al wel gevonden heb, en dat ik daar veel tijd in moet stoppen om al die iconen aan de programma's te koppelen is wat minder prettig... ik dacht dat er een makkelijkere manier zou zijn, maar helaas.
Dan snap ik alleen niet hoe je die 100% transparante doch hebt gekregendat krijg ik dus niet voor elkaar
stom dat ik niet eerst ff op google gezocht heb naar 'invisible dock'ik heb t voor elkaar nou
Mijn dektop ziet er nou zo uit:
[afbeelding]
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Wil je de iconen delen met ons ?Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:38:
[...]
Ik ben ook al twee dagen zoet. Ik heb echt ALLE iconen die ik in de 'programma's'-map heb, omgezet met PhotoShop. Heel veel werk kan ik je vertellen. Daarnaast heb je Candybar nodig en je moet zoeken naar 'The Kobhens'. Daar vind je downloads.
Adium Contact list is Black Is Beautiful en het venster is Starry Night.
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Verwijderd
Kun je mij misschien zeggen welk programma je gebruikt om te IRC'en in de Terminal ?Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 20:45:
[afbeelding]
Wallpaper: The Earth
Linksboven: Adium, customized contact list
Linksonder: Coversutra
Rechtsboven: Terminal / BitchX, style: 'Homebrew'
Dock: BLOB 2.0 Snow Leopard, geinstalleerd met behulp van Candybar 3
Menubar van links naar rechts:
Coversutra / Connect360 / Network (iStat) / Time (iStat)
Verwijderd
hij reflecteert nog steedsStep schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:44:
[...]
Is ie nou echt invisible of heeft ie nog steeds dat ie dingen reflect wat er in de buurt komt (oftewel nog steeds niet compleet invisible?).
Dat lijkt erg op irssi. Zal je wel even zelf moeten compilen, kost je even wat geduld maar dan heb je ook wat.Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:56:
[...]
Kun je mij misschien zeggen welk programma je gebruikt om te IRC'en in de Terminal ?
Verwijderd
Zeker wel! Heb ik tenminste niet alleen voor mezelf uren geshopt!
Verwijderd
Hoe heb je die contactlist gemaakt dan?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2008 13:00 ]
Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?
van waar zijn die pluizige mario paddo's?wavemaster100 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:50:
Ik ben toch maar voor iets meer kleur gegaan.
[afbeelding]
Icons zijn heel random dus vraag maar als je iets wilt weten.
Ik vind hem geweldig, dankjwel!
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Die Toad's en dat Photoshop veertje, waar heb je die vandaan?wavemaster100 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:50:
[afbeelding]
Verwijderd
Waarvan heb je die achtergrond/pattern?wavemaster100 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:50:
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door wavemaster100 op 21-08-2008 22:57 ]
Canon 5D2 | Fuji X100 | Fuji X100F | Sony RX100 III | Ricoh GRD IV | Yashica T5 | Contax T2
Canon 5D2 | Fuji X100 | Fuji X100F | Sony RX100 III | Ricoh GRD IV | Yashica T5 | Contax T2
leoaq.fm // Jeune Loop
Ja, Pry is echt super!
Verwijderd
[ Voor 88% gewijzigd door Daedalus op 22-08-2008 19:15 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2008 19:33 ]
deze misschien?nipro schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 21:52:
wallpaper: apple tv pack van macthemes, url weet ik zo niet...
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Verwijderd
Vreemd, nu doet ie opeens wel wat ik wil.. Nouja thanksAloys schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:22:
Ga naar Adium->voorkeuren->weergave en dan wijzig je de dingen onder het kopje contactlijst. Je kan ook andere thema's van de adiumsite downloaden volgens mij.
Is hier op het macthemes forum te vinden.DocB schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:48:
Zou je mij kunnen vertellen waar je die adium message style vandaan hebt? D'r zijn natuurlijk zat HUD styles, maar dit is de eerste die ik zie zonder zo'n ontzettend witte balk om in te tikken...
dankjeVerwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:32:
[...]
Zeker wel! Heb ik tenminste niet alleen voor mezelf uren geshopt!
http://rapidshare.com/files/138687904/Icons.zip.html
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Doorzichtig maken kan helaas niet. Het Dock maakt gebruik van een plaatje, waar bij je met de alpha (transparantie) van het plaatje kunt bepalen hoeveel het dock spiegelt. Je kunt dus alleen afwisselen tussen een kleur zonder spiegeling, en volledige spiegeling (en alles ertussenin natuurlijk).LoneWolf schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:23:
[...]
dankje![]()
Helaas zie ik nu pas dat ze anders zijn als de originele, die zijn wit van kleur, de jouwe zwart
En heeft iemand nog een tip hoe de hele achtergrond van het dock doorichtig te maken op 10.5.4 ?
heb al een paar dingen gevonden, maar houd toch een donkere rand onder de icons, en in het 3d dock zonder achtrgrond spiegelt de boel nogal
Verwijderd
Hoe krijg je het 2D dock dan doorzichtig? dat wil ik dan wel weten! een zwart randje onderaan vind ik niet ergLoneWolf schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:23:
[...]
En heeft iemand nog een tip hoe de hele achtergrond van het dock doorichtig te maken op 10.5.4 ?
heb al een paar dingen gevonden, maar houd toch een donkere rand onder de icons, en in het 3d dock zonder achtrgrond spiegelt de boel nogal
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Verwijderd
Of je kan gebruikmaken van CandyBar. Met 30 dagen trial en handig om je icoontjes te wijzigen. Gewoon slepenElmarNieser schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:21:
Misschien beetje domme vraag maar hoe verander ik nou die dock icons?
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Dat is een optie die ook bij candybar zit, er is een knop, weet niet helemaal welke die Return to original icons heet, maar das heel makkelijk om te doenElmarNieser schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:22:
Ah mooi! En hoe zet ik nu makkelijk de orgniele iconen weer terug?
[ Voor 6% gewijzigd door filenox op 23-08-2008 22:16 ]
Verwijderd
Ja je duwt gewoon op Restore Icons en alles is terug Leopard default. Geen zorgen dusRelis schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:02:
[...]
Dat is een optie die ook bij candybar zit, er is een knop, weet niet helemaal welke die Return to original icons heet, maar das heel makkelijk om te doen
Verwijderd
Heb ik geluk dan?DocB schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:05:
Moet ik je helaas weer teleurstellen. Het 2D dock heb ik ook geprobeerd weg te krijgen, maar je kan alleen de witte lijnen weghalen. Je blijft dan nog met een donkere rand zitten (waar de icons precies inpassen)
Daarom wist ik niet zeker of je het over de donkere rand van het 2D dock had, of het kleine randje van het 3D dock... die van het 2D dock krijg je dus ook niet weg (voor zover ik weet)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2008 20:15 ]
Misschien handig om te vertellen hoe je het hebt gedaan ?Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 20:14:
[...]
Heb ik geluk dan?
[afbeelding]
[afbeelding]
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Verwijderd
Verwijderd
The Killers! Sam's Town! Eind van dit jaar nieuw album hopelijk..Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:16:
Ik ben denk ik wat te veel aan het posten in dit topic? Maar er is weer wat veranderd:
[afbeelding]
JRDesign midden van de pagina denk ik.
Verwijderd
Linkje naar wallpaper?Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:38:
Ik heb van alles wat bij elkaar gevoegd, ik weet niet percies meer waar alles staat maar dit is het eindresultaat:
[afbeelding]
(Klikbaar!)
Verwijderd
http://www.seriouswheels.com/2008/def/2008-Edo-Competition-Lamborghini-Gallardo-SLE-Front-Angle-Speed-1-1920x1440.htm
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 15:13 ]
Verwijderd
Hmmz, via Terminal een code ingevoerd, ik weet niet meer welke, maar wellicht helpt Google.DeluxZ schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 22:11:
[...]
Misschien handig om te vertellen hoe je het hebt gedaan ?Óf heb ik eroverheen gekeken ?
Verwijderd
Heb je ms een linkje naar deze wallpaper?Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:16:
Ik ben denk ik wat te veel aan het posten in dit topic? Maar er is weer wat veranderd:
[afbeelding]
JRDesign midden van de pagina denk ik.
Verwijderd
Die kan je bij de link vinden, even naar beneden scrollen tot je bij Shine en Mallstrom komt. Daar kun je het pakket downloadenVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:47:
[...]
Heb je ms een linkje naar deze wallpaper?
Verwijderd
Dat kan je gratis metCoverstream doen, of met Coversutra.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:36:
Hartelijk bedankt.
Ik zie ook dat er bij vele het albumart op het bureaublad staat hoe krijgen julie dat gereed?
[ Voor 13% gewijzigd door pluisman op 27-08-2008 16:42 ]
Echt mooi, allemaal op de zaak in elkaar gezet?pluisman schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:26:
ik doe ook mee
[afbeelding]
CoverSutra
Dock aangepast met Docker (heel subtiel hoor)
Word, Excel en Entourage icoontjes aangepast
Photoshop, Bridge, Illustrator, Dreamweaver en Lightroom icoontjes aangepast.
EDIT: oops vergeten:
http://www.dumpyourphoto....688b44335901089bb8fcb66e5
uhm, nou ja. En allemaal van jouw belastingcenten.Qoriox schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:07:
[...]
Echt mooi, allemaal op de zaak in elkaar gezet?
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 12:27 ]
Ziet er erg vet uitVerwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 12:25:
[afbeelding]
Desktop van mijn inmiddels 3 weken oude macbook.Zeer tevreden mee! Geen echt spannende apps, programma bovenin is google notifier voor m'n gmail account.
Background komt van airliners.net, ik ben echter eventjes het origineel kwijt...
hier
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door shytah op 03-09-2008 19:18 ]
[ Voor 46% gewijzigd door k5052 op 04-09-2008 12:18 ]
Battle.net: NagaByrd#2844
Verwijderd
Ja inderdaad. Heb ze onlangs live gezien op Pukkelpop (Hasselt, België) en ze waren geweldig. Die Abbey Road versie van Sam's Town vind ik prachtig met die piano. En ik kijk ook al uit naar hun nieuwe album!Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:46:
[...]
The Killers! Sam's Town! Eind van dit jaar nieuw album hopelijk..
daar was ik ook bij, stond helemaal vooraan, super optreden!Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:14:
[...]
Ja inderdaad. Heb ze onlangs live gezien op Pukkelpop (Hasselt, België) en ze waren geweldig. Die Abbey Road versie van Sam's Town vind ik prachtig met die piano. En ik kijk ook al uit naar hun nieuwe album!
Paramorekenny89 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:04:
Wallpaper: interfacelift
Dock icons: firefox, itunes, adium( Eve), missing sync + standaard icons
Icons/wallpaper van interfacelift afgehaald.
[afbeelding]
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq