Verwijderd

Topicstarter
Uit de FAQ blijkt dat DDR en DDR2 niet te mixen zijn, maar is het mogelijk DDRstickjes te vervangen door DDR2-stickjes?

De situatie:
Ik heb een laptop die DDRgeheugen heeft, en ik heb twee DDR2stickjes over. Kan ik deze DDR2stickjes in de laptop doen? Dan mix ik ze niet, en zouden ze misschien gewoon underclocked kunnen lopen? Of gaat het DDR2geheugen gewoon helemaal niet werken?

Sorry voor de vage vraagstelling, weet even niet goed hoe ik het duidelijker kan zeggen ;)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie de RAM FAQ, dit is allemaal makkelijk te vinden. Simpel antwoord: nee, kan niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:10
gaat niet lukken, sowiezo heeft ddr2 meer pinnen dan ddr1 en loopt het op een lager voltage, tevens zal je chipset geen ddr2 geheugen ondersteunen.

Verwijderd

Topicstarter
Had FAQ al doorzocht, maar formuleringen daar sloegen niet op mijn exacte situatie. Informatie die ik nodig had over het hoofd gezien blijkbaar.

Bedankt voor het (simpele) antwoord!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Had FAQ al doorzocht, maar formuleringen daar sloegen niet op mijn exacte situatie.
Nee, de FAQ is ook geen kant-en-klare oplossing voor iedere vraag. Het heeft abstracte info die je zelf moet toepassen op je eigen situatie.

Verder is dit wel heel simpel: zoek de afmetingen+keying van een DDR SO-DIMM op. Zoek die op van DDR2 SO-DIMM. Zoek de verschillen. Concludeer zelf of het gaat passen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.