Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Gewoon activeren, reformat doen, herinstallatie van Windows doen, en als hij dan moeilijk doet met activeren gewoon even bellen met de activatielijn van MS. Moet echt geen enkel probleem zijn!
Je kunt gewoon activeren als je de juiste licentie hebt.
Wanneer je deze pc opnieuw installeert kun je de pc gewoon een tweede keer activeren, mocht dat niet lukken kun je microsoft bellen en met behulp van een computerstem alsnog activeren.
Edit: Te laat zelfde als post hierboven.
Wanneer je deze pc opnieuw installeert kun je de pc gewoon een tweede keer activeren, mocht dat niet lukken kun je microsoft bellen en met behulp van een computerstem alsnog activeren.
Edit: Te laat zelfde als post hierboven.
[ Voor 8% gewijzigd door Misluct op 25-03-2008 17:13 ]
Ehhh, je kunt gewoon activeren, herinstalleren, activeren, enz. zo vaak als je wilt, zolang je een legale versie hebt... (en zolang je je tweakers gebruikersnaam niet gebruiktcrack_en_hack schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:06:
Iemand is stom geweest(net als ik een paar weken terug
)
Persoon A (die anoniem wil blijven door schaamte) heeft XP Pro geinstalleerd met zijn USB cardreader erin.
Daardoor is de Windows schijf de H: geworden.
Hij wilde dat deze C: werd en heeft XP niet geactiveerd om vervolgens een her-instalatie te doen, Hij heeft hiermee te lang gewacht en nu kan hij (en ik) Windows niet meer in zonder eerst te activeren.
Om problemen met 2x activeren te voorkomen willen we dus niet activeren voordat alles goed is.
En persoon B (ik dus)mag het oplossen
![]()
Omdat er dus een paar bestanden (e-mails e.d.) nog op staan is het geen favoriete optie op de schijf gewoon te formatteren.
Is er een mogelijkheid om toch nog Windows in te komen...?
en anders doe de harddisk toch in een externe behuizing, spul backupppen en gaan met die banaan.
Hoi!
Druk bij het scherm waarop staat dat je moet activeren op de Windows toets + U, ga nu naar About Narrator en klik vervolgens op Visit Microsoft website.
Je krijgt nu een Internet Explorer venster en hierin kun je My Computer intypen. Je kunt dan gewoon in de Explorer en bij je bestanden. USB sticks werken ook gewoon.
Succes!
Je krijgt nu een Internet Explorer venster en hierin kun je My Computer intypen. Je kunt dan gewoon in de Explorer en bij je bestanden. USB sticks werken ook gewoon.
Succes!
MrAcid schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:25:
Druk bij het scherm waarop staat dat je moet activeren op de Windows toets + U, ga nu naar About Narrator en klik vervolgens op Visit Microsoft website.
Succes!
[ Voor 3% gewijzigd door crack_en_hack op 25-03-2008 17:45 ]
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Gewoon activeren, als je dat niet wil doen dan ga je beveiligingen omzeilen en daar doen we niet aan mee.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()