[PHP] Call to undefined function token_get_all()

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel draai ik PHP Version 5.1.2-pl1-gentoo op een gentoo linux machine. Nu heb ik lifetype geinstalleerd en krijg ik de foutmelding:
Fatal error: Call to undefined function token_get_all()

Na wat zoeken blijkt de foutmelding voor te kunnen komen als je de Tokenizer Functions niet hebt geinstalleerd onder php. Na nog wat verder zoeken blijkt dat deze functie eigenlijk mee genomen zou moeten zijn binnen de 5.1.2 versie. Nu lijkt het er dus op dat dat niet het geval is....

Waar kan ik checken welke "extensions" er zijn geinstalleerd op mijn PHP versie en hoe kan ik eventueel de extentie voor Tokenizer Functions installeren?

Mijn dank alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:34
Waar kan ik checken welke "extensions" er zijn geinstalleerd op mijn PHP versie
PHP:
1
phpinfo();
en hoe kan ik eventueel de extentie voor Tokenizer Functions installeren?
Je zou kunnen overwegen om een nieuwere PHP-versie te installeren. Ze zijn bij 5.2.5 op php.net, debian (etch) zit op 5.2.0-8. Allicht kun je een nieuwe versie emergen...

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:04:
Waar kan ik checken welke "extensions" er zijn geinstalleerd op mijn PHP versie en hoe kan ik eventueel de extentie voor Tokenizer Functions installeren?
Gewoon in phpinfo kan je zien welke extensions je hebt. Als je de tokenizer wilt instaleren, moet je dat zo doen.
:)

edit:
Spuit 11

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.