Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Foutje in weergave advertenties

Pagina: 1
Acties:
  • 304 views

Verwijderd

Topicstarter
Er zit een klein foutje in de weergave van de advertenties.
Ik kreeg een pagina waarop die vage advertentie met 'Pecomees' te zien is. Vreselijk irritante advertentie, maar daar gaat het nu niet om. Op dezelfde pagina werd ik uitgenodigd voor een survey van HP doormiddel van een popup/layer. Op die layer zat een mooi 'Close' knopje, maar zodra die Pecomees-advertentie geladen was, stond die over het knopje heen, dus kon ik er niet op klikken. Nu verdwijnt die survey vanzelf na een tijdje wachten, maar het is denk ik wel een foutje.
Met andere woorden: zorg dat de z-index van zo'n popup hoger is dan die van andere advertenties. Zie (http://www.w3schools.com/css/pr_pos_z-index.asp)

Ik gebruik trouwens Firefox 2.0.0.12 onder GNU/Linux (Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon).

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:37:
Met andere woorden: zorg dat de z-index van zo'n popup hoger is dan die van andere advertenties. Zie (http://www.w3schools.com/css/pr_pos_z-index.asp)
offtopic:
Ik denk dat je zojuist crisp hebt beledigd O-) Ik zou rennen als ik jou was :p

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Dat heeft niets met z-index te maken. Flash is in Firefox onder *nix altijd 'on top'; dat is een gebrek van de flashplayer onder *nix...

Intentionally left blank

• Drgn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
crisp schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:46:
Dat heeft niets met z-index te maken. Flash is in Firefox onder *nix altijd 'on top'; dat is een gebrek van de flashplayer onder *nix...
Maar is het ook aanleiding om er iets mee te doen? Je stelt namelijk vast dat alle bezoekers van Tweakers die Linux draaien i.c.m. Flash hier last van hebben. Eén Flash add per pagina voldoet misschien ook wel..

Leave the gun, get the canoli

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 14:05
Drgn schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 00:20:
[...]

Maar is het ook aanleiding om er iets mee te doen? Je stelt namelijk vast dat alle bezoekers van Tweakers die Linux draaien i.c.m. Flash hier last van hebben. Eén Flash add per pagina voldoet misschien ook wel..
misschien is 't gewoon niet fixable dankzij standaard Fx+Flash+Unix behavior?

|>

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Bepaalde behaviour is inderdaad door ons niet te controleren, zeker het 'samenspel' tussen verschillende ads is buiten ons bereik. We hebben het echter doorgegeven en ook aangegeven dat overlays beter als rectangles kunnen worden geboekt dan als topbanners.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.