• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-05 07:09
okej, net mijn pc zitten ombouwen (want hij moet in een computerkast..) en had altijd mijn waterkoeling naast me pc.. en nu erin gebouwd.. waarschijnlijk heeft de kabel van mijn waterkoeling naar mijn proc toe klem gezeten en niets doorgelaten..

het was een wat gore geur die uit mijn pc kwam zetten..
en ben nu dan ook bang dat ik net mijn e8400 heb doorgefikt.. :S:S:S:S:S:S

mijn zercom 600 watt voeding geeft geen kick meer.. 1 seconde draaien de fans en daarna doet hij helemaal niets meer..

als iemand enig idee heeft.. post het a.u.b dan kan ik het straks hopelijk nog fixen..:D

en anders ga ik denk ik janken :p

p.s. bios resetten helpt niets.. zonder batterij doet hij even veel als met...

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
OMG G1 ID!!

Dit soort titels mag niet en je mag ook wel eens wat uitgebreider zijn met wat er precies is gebeurt en wat je zelf al hebt geprobeerd.

Heb je al bijv een andere voeding getest?

[ Voor 91% gewijzigd door MeijsteR op 25-03-2008 15:38 ]

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05 14:26

Sebazzz

3dp

Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter stap voor stap door te nemen. Het kan werkelijk vanalles zijn namelijk, maar ik denk de voeding. Loop die eens door en post te resultaten.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Deviator79
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06-2025
..aftellen...

- Maar je maakt wel wat mee! -

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Pak Hangen en Opstartproblemen troubleshooter er eens bij om te achterhalen welke onderdelen het nog doen en welke niet meer.
Vermoed je dat je proc dood is, test een andere of test deze op een ander bord. Zo doe je dat met ieder onderdeel, tot je weet wat er defect aan is.

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

OMFG WTF!!!!!! =D titel is niet zo goed dus ;) ) Maar intel procs hebben ingebouwde beveiliging, dus hij slaat uit voordat hij te heet wordt, niks anders gemold? (schroevendraaier over MOBO bv.)

[ Voor 9% gewijzigd door jdm8 op 25-03-2008 15:40 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

jdm8 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:39:
OMFG WTF!!!!!! =D titel is niet zo goed dus ;) ) Maar intel procs hebben ingebouwde beveiliging, dus hij slaat uit voordat hij te heet wordt, niks anders gemold?
Dat wil niet zeggen dat het niet stuk kan he :P. Alles kan kapot, als je maar goed genoeg probeert.

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Een gore geur is meestal game over voor een van je componenten. Gebruik je neus en ruik waar de geur precies vandaan komt.

9/10 kansen idd je e8400 naar de vaantjes. En brandgeur = geen garantie.

Life is simple, make choices, don't look back...

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Terw_Dan schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:41:
[...]

Dat wil niet zeggen dat het niet stuk kan he :P. Alles kan kapot, als je maar goed genoeg probeert.
Weetik O-) Maar ik bedoel, dat een proc normaalgesproken niet stuk hoort te gaan doordat hij niet voldoende koeling krijgt. Voordat hij doorbrand gaat hij op de noodrem (pc valt uit). En niet als die oude AMD's die van t moederbord sprongen als je er geen cooler opzette ;) (geen idee hoe dat met huidige AMD's zit

voor topicstarter, vraag een mod of hij je titel wil veranderen in iets waaraan je kan zien wat de vraag is. :)

[ Voor 13% gewijzigd door jdm8 op 25-03-2008 15:47 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:56

Thandor

SilverStreak

Een beetje rare titel, nietwaar? Ga gewoon even rustig alles troubleshooten. Haal de PC even uitelkaar en ruik even goed. Misschien kun je ook wel wat chips zien die doorgebrand zijn.

Afijn, troubleshooten kan m.b.v. de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en een gezond verstand :). Dit topic gaat op slot wegens gebrek aan eigen inzet (=troubleshooten).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.