[Hp] Helemaal niks meer

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01 21:45
ik heb hier een hp zo'n slimeline dekstop geval voor bedrijven. (HP D530 USDT)
Hier heb ik dan ook een maand of 5 geleden de orginele 40 GB schijf vervangen voor een 160GB jongen.

Nu is deze computer van de week gecrasht. En als ik hem opstarte liep het bootmenu (met dat balkje) van windows vast. Nou heb ik hem op een andere pc een schijfcontrole laten doen en kon ik deze schijf weer benaderen met die pc.
Dus ik de schijf weer terug in de hp met de hoop dat deze het weer zou doen.
Maar nu doet die niks. Ook geen xp.

Dus heb ik de xp cd gepakt en deze er in gedaan na een paritie aan gemaakt te hebben en opnieuw gestart gaat dit verhaal weer opnieuw beginnen.

Iemand een idee hoe ik hem weer werkend krijg ??

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:21

Thandor

SilverStreak

CSL Beleid
Probleemtopics horen niet in CSL :o. Ga eerst even de machine troubleshooten, dan weet je wat meer over het probleem en kun je op basis daarvan het juiste subforum uitzoeken :).

Wat je o.a. kunt testen: boot Ubuntu eens van CD en kijk wat je krijgt. Hoe staat het met de voltages van de voeding, zijn deze nog correct? Is de kabel van de hardeschijf nog wel goed? Staat het BIOS goed ingesteld (m.b.t. de hardeschijf)? Heeft de disk geen badsectors? Haal eens alle partities volledig weg en installeer het eens opnieuw? Etc. :).

Ik he je overigens al eens eerder gewezen op het CSL Beleid m.b.t. probleemtopics ;).

[ Voor 12% gewijzigd door Thandor op 26-03-2008 09:20 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.