Ik heb een probleempje met mijn recent gekochte Archos 405 30 GB. Hij heeft het een week ofzo goed gedaan, maar nu blijft het scherm zwart en gaat hij niet meer aan. Er brandt geen enkel lampje. Ik heb geprobeerd Archos zelf om hulp te vragen, maar zij verwijzen me naar mijn locale 'retailer', te weten Dynabyte en ik heb al gemerkt dat zij geen verstand hebben van dit soort apparaten. Misschien is het probleem wel heel simpel op te lossen en kunnen jullie me helpen. Wat ik al geprobeerd heb is dit: 1. lang aan/uit ingedrukt houden (dan zou hij helemaal uit moeten zijn) en dan weer om hem aan te zetten. 2. Master reset knop indrukken met behulp van een paperclip.
Als ik de USB kabel aansluit gebeurt er ook niets. Een oorzaak die ik zelf had bedacht is dat mijn PC hem misschien niet meer detecteert als de batterij heel erg leeg is. Omdat ik (nog) geen docking adapter heb, kan ik hem niet op een andere manier dan via de USB kabel opladen. Mijn vraag is dus: als de batterij van een apparaat helemaal leeg is, kun je hem dan nog via USB opladen? Kunnen jullie een andere oorzaak/oplossing bedenken? Alvast bedankt!
Als ik de USB kabel aansluit gebeurt er ook niets. Een oorzaak die ik zelf had bedacht is dat mijn PC hem misschien niet meer detecteert als de batterij heel erg leeg is. Omdat ik (nog) geen docking adapter heb, kan ik hem niet op een andere manier dan via de USB kabel opladen. Mijn vraag is dus: als de batterij van een apparaat helemaal leeg is, kun je hem dan nog via USB opladen? Kunnen jullie een andere oorzaak/oplossing bedenken? Alvast bedankt!