Uitgebreide MMOG gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlusive
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 13:09
Ik ben op zoek naar een leuk online spel zoals Ogame, Ikariam enz, alleen dan "professioneler". Ogame heb ik een hele tijd met veel plezier gespeeld, echter begon het na verloop van tijd erg eentonig te worden. Nu ben ik met Ikariam gestart, op het eerste gezicht ziet het er erg goed uit en het is ook best leuk om te doen, echter lees ik dat er nog erg veel bugs inzitten en dat het spel nog lang niet klaar is.

Ik ben nu eigenlijk op zoek naar een spel wat lijkt op Ogame en Ikariam, dus meer het opbouwen van een stad/planeet, economie, leger, enz. Dus geen spel als WoW of guildwars oid. Ik zou gewoon graag een veel uitgebreider spel met steeds vernieuwde content zien, Het is dan ook helemaal geen probleem als er maandelijkse kosten zijn, echter moeten deze natuulijk wel gerechtvaardigd zijn.

Dus, is er geen spel dat lijkt op Ogame/Ikariam met de professionaliteit en support van WoW, maar dan in de vorm van een Ogame/Ikariam achtig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
pfoe moeilijk. Eve online ? Spore komt binnenkort ook uit, daar al naar gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tribalwars misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ik denk dat hij een browser game wil. Aangezien je fan bent van Gameforge, wat dacht je van Paladin, de nieuwste telg?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlusive
Ik zal ze es bekijken, dankje!

Spore is toch niet echt een spel dat je voor langere periode kan spelen lijkt me, en je speelt dan ook niet echt tegen anderen, maar meer tegen de creaties van anderen.

Een browsergame hoeft niet hoor, ik denk zelf dat de wat meer uitgebreidere spellen allemaal hun eigen omgeving hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door Xqlusive op 25-03-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

EVE online lijkt me toch uitgebreid genoeg. Kan je jaren spelen en nog niet alles snappen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-10 23:23

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Mm, een geinige ruimtetradegame (eve online maar dan in 2d in een browser zou ik zeggen.. en simpeler) iets voor je? http://www.pardus.at/
Heb je een schip en kan je rondreizen door de galaxy, en traden, en vechten, en whatever. Lijkt me niet echt eentonig.

Je kan ook een soort RPG proberen bij Kingdom of Loathing: www.kingdomofloathing.com
Waarschuwing: Erg veel flauwe woordgrapjes, maar wel grappig.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien Anarchy Online? Een MMORPG in de toekomst. Met verschillende beesten, geen zwaard gevechten meer soort van pistolen en andere hebbe dingetjes, natuurlijk zijn er ook uitzonderingen. Zelf lijkt het mij een hele toffe game. Zelf hat ik het gedownload, dat duurde al heel erg lang, toen nog installeren, had ik het spel start ik het op moest ie nog langer dan 2 uur patche! Daar had ik dus echt geen zin in dus heb ik afgehaakt. Mischien is er nu iets uit waardoor je niet meer hoeft te patche. Dus ik zal het nog eens gaan proberen. Klik hier voor de trailer van een continent in Anarchy Online! Klik hier voor een PvP filmpje (Toevallig zit er een leuk Hollands liedje bij van Apres Ski) :D
Ik zou zeggen probeer 't, en als je het niks lijkt, Succes met je zoektocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Battlechaser
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 05:52
Er is een tijdje een leuke textbased game gespeeld dat reambattles heet. Door wat server/admin problemen is de game er niet meer maar zal over een aantal weken opnieuw opstarten.

Het is een game net als stargatewars (SGW) maar dan met als genre fantasy.

Het zal over een tijdje uitkomen onder www.crikeygames.com.au

Born to Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-10 23:23

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Oh, www.mudconnector.com of http://community.pennmush.org/mushlist

Lijstje met MUDs, MUXes, MOOs, MUSHes, enzovoorts. Zulke tekstspellen vervelen nooit, sommigen zijn extreem uitgebreid (moet ff kaf van koren scheiden), en in uiteenlopende thema's waarbij er vast wel eentje bij zit dat je aanspreekt. :)

Ik zit nog steeds te MUSHen (sinds 1999) ;)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlusive
Bedankt voor alle linkjes, hiermee ben ik eerst wel even zoet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10 20:06
Bij Ikariam moet je een stad maken, oorlog voeren en traden, mischien is Age of Conan wat voor jouw, anders ga lekker guild wars spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:05
ik zou ook zeker EVE online aanraden.. steile leercurve, maar zeker de moeite waard.

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:45
ikariam is niet uitgebreid, en nog lang niet af, dus zou daar niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
SCIxX schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:52:
ikariam is niet uitgebreid, en nog lang niet af, dus zou daar niet aan beginnen.
Nee, erg jammer.
Het spel, zeker de 'graphics' hebben potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdcx
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-04-2021
als je een echt ingewikkelde game wilt, dan moet je EVE-online gaan spelen.

En ja dat is met een scheepje, 1 character. Maar de economy/production etc helemaal niet. Al ben je natuurlijk vaak sterker als je samenwerkt met een hoop andere mensen.

Hetzelfde geld voor vechten. in PVP wil je het liefst er niet alleen voor staan :P

opgesomt:
je speelt met een char ipv een land of dorp
maar, uitgebreid is allerzekerste weten ;)
Pagina: 1