Toon posts:

gegevens kwijt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebbe lacie 250gb opslag en nu moesten we hem resetten omdat we het wachtwoord kwijt waren maar nu kunnen we de oude mappen niet meer terug vinden terwijl de capaciteit zelf aangeeft dat er nog 15gb aan opgeslagen geheugen op zit hoe halen we dit weer terug?

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Data kwijt? Zoeken! :P

Ik neem aan dat het apparaat ontworpen is om zijn data weg te gooien bij een reset; anders is de wachtwoordbeveiliging nutteloos.
Met een beetje mazzel is alleen een quickformat gedaan, misschien zou je met een recovery tooltje aan de slag kunnen(Zie FAQs en google).
Wat zeggen de website/support desk van LaCie ervan?

In deeze zin staan drie fauten

Verwijderd

Topicstarter
laat maar bedankt voor de moeite... maar ik kwam erachter dat ik precies dezelfde map moest aanmaken in het beheerders gedeelte om de oude mappen weer te kunnen zien :S maar bedankt voor de moeite

• MOmax
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-02 08:29
offtopic:

deswaaf is geregistreerd gebruiker van tweakers sinds 25-3-2008. Email is <iets>@dhrk.nl = De Hollandse rekenkamer. Citaatje van de site: ".... Maar was administreren en de controle daarop ruim 500 jaar geleden al complex, in de 21e eeuw is dat nog véél lastiger. ... Daarom hebben wij de Hollandse Rekenkamer opgericht."

Succes, jongens. >:)