Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een 20GB Creative Zen touch. Wanneer ik een upgrade wil doen van de firmware, ben ik dan al mijn gegevens op de harde schijf van mijn speler kwijt?

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Volgens mij wordt er een chip geflashed bij een firmware upgrade, dus komt je schijf er niet aan te pas.
Maar voor alle zekerheid kun je best even een kopietje pakken van je muziek naar je PC. Kan nooit kwaad voorzichtig te zijn.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:56
Staat dat niet in de releasenotes?
Waar heb je zelf al gezocht?

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik weet bijna zeker dat alles gewist wordt. Als dit het geval is wordt het echter heel duidelijk aangegeven voordat je de upgrade doet (zo was het in ieder geval bij mijn Zen Micro 6GB).

Verwijderd

Topicstarter
mbsaerens schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:37:
Volgens mij wordt er een chip geflashed bij een firmware upgrade, dus komt je schijf er niet aan te pas.
Maar voor alle zekerheid kun je best even een kopietje pakken van je muziek naar je PC. Kan nooit kwaad voorzichtig te zijn.
Dat is wel het beste. Kan je in het gekste geval ook nog een recovery doen? met bepaalde software?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:00:
[...]

Dat is wel het beste. Kan je in het gekste geval ook nog een recovery doen? met bepaalde software?
Tsja, dit is toch wel een beetje basic hoor. Verdiep je eens in de materie zou ik zeggen. Er is een groot topic over deze speler waar je een hele hoop informatie kan vinden. We verwachten toch wel iets meer als je hier een topic opent.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.