Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zojuist heb ik de update geïnstalleerd voor Hyper-V rc0 (het is zonder 0 blijkbaar?). Allemaal goed gegaan, maar nu wil ik de Hyper-V Integration tools installeren en die geeft een foutmelding dat alleen Win2008 en Win2003sp2 ondersteund worden.

Moet de XP VM opnieuw aangemaakt worden in de nieuwe versie van Hyper-V ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door Helsie op 25-03-2008 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Oplossing gevonden:
Ik heb de update voor Hyper-V nog een keer geïnstalleerd, maar dit keer alle VM's eerst verwijderd. Daarna werkte het goed (moest wel alles opnieuw aanmaken, incl de virtual networking settings, ook van de host).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Ja, heel bijdehand, maar dat was mijn probleem niet. Mijn VM's startten prima op en deden alles wat ze moesten doen, maar de integration tools kon ik niet installeren (zoals ik ook schreef). Toch bedankt voor je poging tot meedenken.

[ Voor 12% gewijzigd door Helsie op 26-03-2008 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar in dat artikel staat ook dat virtual machines die met oudere beta versies aangemaakt zijn niet met deze RC werken en dat je die opnieuw aan moet maken, ergo het antwoord op je vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 08:01:
Maar in dat artikel staat ook dat virtual machines die met oudere beta versies aangemaakt zijn niet met deze RC werken en dat je die opnieuw aan moet maken, ergo het antwoord op je vraag :)
Whatever, ze werkten wel gewoon. Het was eerder de installatie van Hyper-V die niet goed gegaan was. Ik had al gelezen dat je je virtual network switch opnieuw aan moest maken en dat was ook nog niet nodig geweest.

[ Voor 21% gewijzigd door Helsie op 26-03-2008 18:53 ]

Pagina: 1