Toon posts:

filips cdrom

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
wat betekent de melding"d-schijf niet klaar"als je een game wilt installeren ...
Wat kan dit betekenen?,cd-romspeler kaput of mischien iets veel simpeler???Ik kan dus nu absoluut de cdspeler niet gebruiken.....
HELP HELP !!!de comp herkent hem wel als zodanig en zegt ook dat de werking goed is ........

Verwijderd

Die cd is waarscheinlijk verkeerd gefikt, of anders zitten er flinke krassen op.

Verwijderd

Topicstarter
uhhhhhmmmm dit is helemaal nieuw voor mij om zo mijn probleem op te laten lossen, ik weet ook niet precies hoe dit forum werkt, maar ja ik kan geen een cd installeren omdat ik de melding krijg d-drive is niet klaar met een groot rood kruis ervoor, help!!!!

Verwijderd

ja uh, schreeuw maar help, maar ik geloof niet dat dat werkt :D :D :D

welcome to the world of newbies :D
maaruh... ik dacht er persoonlijk aan wat meer info te verschaffen... wat doet hij bij andere CD's?? doet hij het dan wel?

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
radjatoe: zo'n rode kruis melding heb ik wel eens eerder gezien, toen een 'vage kennis' :) een spelletje van een fout gebrande Twilight aan het installeren was. Die TL is toen gepromoveerd tot koffie-onderzetje.

Verwijderd

Die philips rommel leest gewoon nix, koop dus gewoon nix van philips en je problemen zijn waarschijnlijk verholpen.

• Peet
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-06-2025

Peet

Semper voloptuosos rapidus

Thus, moet ik je toch ff corrigeren,

de 36x IDE van flips heeft mij ruim 1,5 jaar veel plezier opgeleverd en zelfs bij branden van cd naar cd-r geen enkel foutje.

Het is vaak een kwestie van geluk hebben. En dat heeft niet specifiek iets met flips te maken.

radjatoe, kun je audio-cd's afspelen?
Kun je kopieren van je cd-rom naar je HD)dus niet installeren)?
Kun je video-cd's afspelen?

zoals Cola-Junkie terecht vraagt, wat doet ie bij andere cd's?

greets,

Peet

Dare, do, gain - Intel G645 - 4 GB DDR3 - 500 GB - Radeon R7 240 2 Gb -DVD-RW - DVD/BR - W10-64 bit

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:53
hmm.. mijn 40 speed doet ook wel redelijk goed, alleen hij neemt uren de tijd om op te spinnen (hele systeem staat dan vast) en als je hem eruit haalt, en een beetje mee gaat schudden, dan lijkt het net of er zand in zit ofzo... heel vaag

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

ik zou gewoon een andere cdrom erin mikken. Die dingen kosten geen drol meer, Als je in de buyerszone kijkt heb je er zo een.

Lijkt me gewoon de tijd en moeite niet waard....

maar ik kan me wel voorstellen dat je het op zich zou willen weten...

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

ik zou gewoon een andere cdrom erin mikken. Die dingen kosten geen drol meer, Als je in de buyerszone kijkt heb je er zo een.

Lijkt me gewoon de tijd en moeite niet waard....

maar ik kan me wel voorstellen dat je het op zich zou willen weten...

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

Pagina: 1