Ik heb net een nieuwe pc, met daarin de 8800GT. Alles werkt prima, maar soms (ongeveer 2 keer per dag) gaat mn beeld op zwart/roze/grijs, en zie ik alleen nog de cursor (die overigens blijft werken). Ook al het geluid etc blijft gewoon doorgaan, dus het is alleen het beeld. Eventjes later geeft mn beeldscherm "no input" en gaat mn pc piepjes geven om de 20 seconden ofzo, en ben ik gedwongen mn pc maar te rebooten, waarna alles weer normaal werkt. Het lijkt vaker te gebeuren wanneer ik een spel speel, maar het is nog niet gebeurt in crysis en al vaak zat bij oude spellen. Ook is het een paar keer gebeurd in windows, terwijl ik niet eens achter me pc zat.
Het lijkt me niet dat hij te heet wordt, aangezien het bij lange crysis sessies dus nog niet is gebeurd, en ook lijkt alle fans op max zetten geen invloed te hebben.
Pc specificaties:
Intel core 2 duo E6750
Asus P5K mobo
Asus 8800GT 512mB
2 GB ddr2 ram
Antec 430watt voeding
(Nog) niks overgeklokt, zowel nieuwste release als nieuwste beta drivers voor mn gfx kaart geprobeerd.
Het lijkt me niet dat hij te heet wordt, aangezien het bij lange crysis sessies dus nog niet is gebeurd, en ook lijkt alle fans op max zetten geen invloed te hebben.
Pc specificaties:
Intel core 2 duo E6750
Asus P5K mobo
Asus 8800GT 512mB
2 GB ddr2 ram
Antec 430watt voeding
(Nog) niks overgeklokt, zowel nieuwste release als nieuwste beta drivers voor mn gfx kaart geprobeerd.