Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke oplossing over webcam hebben jullie?

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views

Verwijderd

Topicstarter
Moderators..als ik hier niet goed zit, mag je gerust mijn topic verplaatsen. Ik heb ook al zoekfunctie gebruikt, maar kon niet vinden op mijn vraag. Dus ik stel het maar hier.

Ik heb jullie advies, mening, oplossing nodig op mijn probleem/vraag want dat gaat boven mijn pet.

Is het mogelijk dat 12 leerlingen elkaar kan zien via webcam en dat leraar ieder leerlingen kan zien via afgeschermde browser voor volle 2 uur. De leerlingen moet de leraar ook kunnen zien. Denk aan bv netmeeting. Er moet ook meerdere groepen zijn. Er kan dus bv 7 groepen zijn met in ieder groep 1 leraar en 12 leerlingen. En dat allemaal in die 2 uurtjes per dag.

Ik vind dat het onmogelijk is en dat het te veel trafficverkeer kost. Misschien zijn hier nog wat experts die dat zegt dat het wel mogelijk is.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
Verder lijkt me dit gewoon google werk? Wat is "teveel trafficverkeer" (en wat is trafficverkeer? :P )

Zoals je in onze Registratievoorwaarden / korte FAQ kunt lezen verwachten we toch wel wat meer van een topicstart (wat heb je gezocht? gevonden? wat voldeed niet?).

[ Voor 40% gewijzigd door RobIII op 25-03-2008 10:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.