Toon posts:

beste pc speakers (tot 400 euro)

Pagina: 1
Acties:
  • 480 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje opzoek naar nieuwe pc speakers. Ik heb momenteel een Cambridge Soundsworks DTT 3500 Digital. Echter deze is defect. Dus ik zoek een nieuwe zet. Nu heb ik in de mediamarkt de demo gehoord van de Bose Companion 5, en ik vond het persoonlijk subliem klinken. Wel aan de prijs voor enkel 2.1.

En nu weet ik dat er hier 100 mensen zijn die gaan zeggen dat die bose companion 5 niet goed is en alleen maar marketing gelul is. Maar ik heb de speakerset gehoord.. en het klinkt geweldig. Maar als iemand zegt het is rotzooi, breng dan ook een suggestie op wat een beter alternatief is. Ik zeg dit bovenstaane even om te voorkomen, dat mensen enkel reacties plaatsen met, "marketing gelul van bose" ed. Ik heb hier namelijk al theads vol van gezien XD

Ik ben wat speakersets aan het vergelijken. Maar ik kom in een doolhof terrecht van specificaties. Die specs begrijp ik prima, maar het zegt me weinig over de kwaliteit.

Dus nu voeg ik me af of jullie hier een idee over hebben. Stel ik ben een audiofiel en ik wil voor rond 400 euro een echt goeie set kopen. Een set die geschikt is om DVD te kijken, maar ook om muziek te luisteren. Zitten hier mensen met ervaring, die weten wat ik moet kopen?

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:47
Logitech Z-2300, Logitech Z-5500 zijn leuke goedkope (redelijjk acceptabele prijs vind ik gezien het vermogen en de kwaliteit en de hoeveelheid aansluitingen op de Z-5500)setjes (2.1 en 5.1)

• Juicie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:01
Kijk anders eens op teufel.de, die moeten erg goed zijn! Weet in ieder gaval dat mijn volgende setje een teufel wordt.

• Swelson
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-02 10:43
Ik heb deze: http://www.ibood.com/site...hread&forum=1&topic=17908 en ik moet zeggendat ik hier zéér tevreden over ben. Misschien is het wel een beetje overkill omdat het een av receiver is.

Maar de kwaliteit van het geluid is echt prachtig!

[ Voor 11% gewijzigd door Swelson op 24-03-2008 23:07 ]

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:19
Juicie schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:04:
Kijk anders eens op teufel.de, die moeten erg goed zijn! Weet in ieder gaval dat mijn volgende setje een teufel wordt.
Ik beaam dit alleen maar! Voor 400 euro vind je daar veel meer kwa pc systemen gebied dan de logitec en creative hier in nederland! :)
www.teufel.de !

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:37

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:55: Zitten hier mensen met ervaring, die weten wat ik moet kopen?
Ja, maar wij weten niet wat jij goed vind klinken. Zelf luisteren is het devies.
Verder is er al genoeg geschreven over pc speakers, en is ook de companion besproken.
Allemaal te vinden met de search :Y

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.