Hey,
Ik heb een redelijk irritant probleem, ik heb al een tijdje hier op tweakers naar een oplossing gezocht maar dat heb ik niet echt gevonden. Dus ik heb mezelf maar geregistreed
Ik heb voor mijn intel core duo 2 E6600 een arctic freezer pro 7 aangeschaft. Deze heb vervolgens geplaatst zoals beschreven in de handleiding (moet er wel bijzeggen dat ik Arctic silver 5 heb gebruikt inplaats van mx-1)
Alleen nu zijn mijn temps om te huilen
E6600 @ 3.0GHZ 1.28Vcore
Idle
Cpu : 40C
Core0 = 37
Core1 = 41
Stressed
Cpu = 51
Core 0= 48
Core1= 49
Dit moet toch veel beter kunnen
Verschilt niet veel met mijn oude stock cooler
De heatsink voelt ook koud aan
Ik heb echt alles geprobeerd. Koelpasta heb ik ongeveer 4x opnieuw aangebracht op verschillende manieren. Een lijntje,rijstkorrel,uitsmeren etc. Maar niks helpt:S En ja de koeler zit muurvast
Mijn kast = Antec sonata II
Fans = 2x120MM 1x 80MM
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen..misschien kunnen jullie mij helpen
alvast bedankt
Ik heb een redelijk irritant probleem, ik heb al een tijdje hier op tweakers naar een oplossing gezocht maar dat heb ik niet echt gevonden. Dus ik heb mezelf maar geregistreed
Ik heb voor mijn intel core duo 2 E6600 een arctic freezer pro 7 aangeschaft. Deze heb vervolgens geplaatst zoals beschreven in de handleiding (moet er wel bijzeggen dat ik Arctic silver 5 heb gebruikt inplaats van mx-1)
Alleen nu zijn mijn temps om te huilen
E6600 @ 3.0GHZ 1.28Vcore
Idle
Cpu : 40C
Core0 = 37
Core1 = 41
Stressed
Cpu = 51
Core 0= 48
Core1= 49
Dit moet toch veel beter kunnen
De heatsink voelt ook koud aan
Ik heb echt alles geprobeerd. Koelpasta heb ik ongeveer 4x opnieuw aangebracht op verschillende manieren. Een lijntje,rijstkorrel,uitsmeren etc. Maar niks helpt:S En ja de koeler zit muurvast
Mijn kast = Antec sonata II
Fans = 2x120MM 1x 80MM
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen..misschien kunnen jullie mij helpen
alvast bedankt