Toon posts:

Chello langzaam????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK weet dat dit topik veel losmaakt maar tot voor kort was chello bij erg snel download snelheden tussen de 40K en 200K waren erg gewoon maar helaas heeft het chello virus bij mij ook toegeslagen en zit nu regelmatig op ja ja de 10K max heeft iemand die zelfde ervaring chello eerst snel en nu niet meer vooruit te branden :(

Verwijderd

wat een gezuer toch weer..10kb/s is ook snel en je bent 24/7 online als je wilt... dat kan ik niet met dialup... dus je bent bevoorrecht... dus NIET MEER KLAGEN!

Verwijderd

Nee, heb ik nooit. Ook 's avonds haal ik tussen de 70 en 80 k, dus mij hoor je niet klagen. Hoewel het natuurlijk altijd leuker is om 's morgens met ruim 170k te downen :)

Het hangt af van de wijk waarin je woont, als daar veel kabelinternetters zitten of het zaakje hangt aan een brakke router ofzo dan gaat het ook langzaam.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op zaterdag 17 februari 2001 13:58 schreef the_undertaker het volgende:
wat een gezuer toch weer..10kb/s is ook snel en je bent 24/7 online als je wilt... dat kan ik niet met dialup... dus je bent bevoorrecht... dus NIET MEER KLAGEN!
Jaja.. wordt leuk als de helpdesk deze redenatie ontdekt.. "Maar meneer, in derde-wereldlanden is <i>helemaal</i> geen internet.. u hebt de afgelopen maand 5 hele dagen kunnen internetten.. dus NIET MEER KLAGEN!"

Verwijderd

Volgens de rankings op http://www.mordax.nl is de gemiddelde snelheid van Chello in Nederland 106 KB/sec. Niet bepaald langzaam.

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Ik heb ook chello, en je mag nog niet klagen met je 10K/s als ik een snelheid van 5K/s haal ben ik al erg blij... :Z

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 12:33

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Sinds ik een Terrayon heb van Chello, heb ik weinig meer te klagen :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 23:59

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zaterdag 17 februari 2001 13:58 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een bullshit, je betaalt ervoor, dus je mag klagen wat je wilt!!!!!!

Chello zuigt!!!!

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:30
toen ik nog een budget abbo had, had ik 128 kilobit voor 50 piek per maand, dat was wel te doen, maar nu is het +/- 300 kilobit voor 90 piek en dat vind ik dus veel te veel geld voor zo'n aansluiting
Pagina: 1