• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 11:00
Beste leden,

Omdat een familielid een probleem heeft met een camera willen wij binnenkort naar Foto Starink in Eindhoven gaan. Nu is de website uit de lucht met verwijzing naar een zaak in Helmond. Bij de kvk kan ik niets vinden. Is Foto Starink in Eindhoven nu failliet of is alleen de website afgestoten?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www.fotostarink.nl/pic.jpg

Wat is daar onduidelijk aan?

Alle commerciele activiteiten worden overgenomen door Eurovision. Dat impliceert wel dat ze hun eigen winkel gesloten hebben. ;)

Voor garantieafhandeling moet je dus ook bij Eurovision zijn.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• RoyBijster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-12-2025

RoyBijster

Rocket Scientist

martwoutnl schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:22:
Beste leden,

Omdat een familielid een probleem heeft met een camera willen wij binnenkort naar Foto Starink in Eindhoven gaan. Nu is de website uit de lucht met verwijzing naar een zaak in Helmond. Bij de kvk kan ik niets vinden. Is Foto Starink in Eindhoven nu failliet of is alleen de website afgestoten?
Starink is in November gestopt wegens gezondheidsproblemen en het niet hebben van een opvolger.
Als je dan toch naar Eindhoven gaat, ga dan even langs Camex? :) Zitten tegenover de kijkshop in het centrum.

I make things.

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Camex was failliet, maar is tenminste doorgestart. Eurovision vind ik niet echt een fijne zaak, Camex wel.

Op de stratumsedijk zit nog City Foto, ook veel kennis maar niet de goedkoopste.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

No13

/me was here

Jiriki schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:45:
Camex was failliet, maar is tenminste doorgestart. Eurovision vind ik niet echt een fijne zaak, Camex wel.

Op de stratumsedijk zit nog City Foto, ook veel kennis maar niet de goedkoopste.
Grappig tot op heden ben ik bij City Foto steeds goedkoper uit geweest, omdat Camex in de stad zit stap je er makkelijker binnen maar na de prijs te horen loop ik vaak toch ook even langs City Foto...
Zowel voor mijn blaasblag, step-down ringen als filters was ik bij city foto goedkoper uit

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-12-2025

Zoefff

❤ 

De melding op de website lijkt me toch redelijk duidelijk. Je familielid kan terecht bij Eurovision in Helmond :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.