Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• teksetter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11 23:10
jongens wie heeft info over wat voor regels gelden als je achter een pc werkt
hoe vaak moet je pauze hebben, hoe lang mag je non stop achter pc zitten enz.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik weet dat we niet snel UTFS mogen zeggen, maar deze is toch wel heel makkelijk zelf te vinden? "Arbo computer" in Google en de tweede link is:

http://www.arboportaal.nl...aag.2004-10-07.4201762964

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• teksetter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11 23:10
kan je die gegevens hier plakken ik kan niet op die pagina komen, zit op werk -_- :'( :'(
aub aub aub

[ Voor 14% gewijzigd door teksetter op 24-03-2008 17:18 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Hoe lang mogen mijn werknemers achter de computer zitten?
Uw medewerkers mogen per dag niet langer dan 6 uur achter een beeldscherm werken. Bij banken is dit 5 uur per dag. Na 2 uur achter de computer kunnen uw medewerkers het beste even stoppen en minstens 10 minuten iets anders doen. Overleggen, een telefoontje doen, koffie halen, een rapport lezen, of gewoon een pauze. Zo wordt de kans op klachten kleiner.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Google :Y)

GoT is geen dumpbak voor vragen teksetter, als je een discussie over arbowetten wilt voeren ben je welkom maar dan verwachten we wel wat meer vooronderzoek en zichtbare inzet in je topicstart. Hier kunnen we iig niets mee, je geeft niet eens aan waar je zelf al gezocht hebt en waarom je niets hebt kunnen vinden hierover.

Dit topic is gesloten.